Klacze

Milka
(nowe ''zdjęcie'' w przygotowaniu przez autorkę formularza)
Inne jej imię: Alex

Imię: Milka
Przezwisko: Z początku znana jest każdemu nowemu przybyszowi jak i miejscowym tu stworzeniom jako Milka. Tak też przedstawia się każdemu kto zapyta o imię. Jednak od przyjaciół zyskała parę nowych przezwisk m. in.: Mila, Milkuś (i jakie tam jeszcze wymyślą). Jednak w swej ludzkiej postaci jej przezwiska to przeważnie: Al, Alex od jej pełnego imienia, czyli Alexandra.
Wiek: Jako koń ma ok. 11 lat (zarówno jako ziemski jak i magiczny). Jednakże w swej ludzkiej postaci jej wiek wynosi 16 lat.
Płeć: Oczywiście, że jest klaczą (jako koń) /dziewczyną (jako człowiek).
Ranga: Jako koń na terenach stada zajmuje dumnie pozycję przywódczyni, gdyż to ona pierwsza odkryła te tereny i postanowiła je uczynić terenami swojego stada.
Po za tym na swoich rodzinnych ziemiach, które czasami odwiedza, jest następczynią tronu Senopii. Niechętnie jednak się do tego innym przyznaje, po za tym też się tym nie chwali przez co mało kto o tym wie. Mimo to zależy jej tylko na tym by mieszkańcom wyspy żyło się dobrze, a władcą została jej matka.
Charakter: W stosunku do obcych koni jest ostrożna i trzyma go na dystans. Dla koni ze stada jest zazwyczaj pozytywnie nastawiona. Chętnie pomoże lub wesprze, czy też udzieli rady. Choć niekiedy miewa swoje humorki to ci, którzy ją znają wiedzą, że jest idealną przyjaciółką gotową poświęcić/oddać swoje życie, gdy trzeba. Czasem potrzebuje dni samotności, przemyśleń, jest wtedy tajemnicza i małomówna. Coraz częściej to właśnie taka jest. W stosunku do smoków jest zmienna. To zależy od żywiołu jaki ma smok i.... (trochę) od jej nastroju. Jednak po mimo tego z każdym smokiem się dogada, a one znają ją dobrze i pomogą jej nawet, gdy będzie potrzebowała od nich pomocy.
Jako człowiek jest przeważnie rozgadana, miła, energiczna i na luzie. Można w niej znaleźć wsparcie i pomoc. Unika rozmów z ludźmi z ziemskiego świata jak i z ludźmi z Senopii jednak są wyjątki. W świecie ludzi rozmawia tylko z członkami stada, których łatwo poznaje i swoją przyjaciółką Kate. Co do Senopii to częściej rozmawia ze tamtejszymi zwierzętami co akurat takim dziwnym zjawiskiem nie jest, ponieważ tak praktycznie każdy ''człowiek'' umie z nimi rozmawiać. Gdy ktoś ją zdenerwuje i to bardzo to potrafi użyć swoich mocy, ale nie zawaha się też użyć swojego sztyletu. Ostatnio uczy się nad swoimi emocjami (szczególnie negatywnymi) panować. Nie lubi mieć wrogów, ponieważ wie iż to zbyt dobre nie jest, ale niestety paru ma. Gdy dojdzie do spotkania z takim (ostatnio na szczęście rzadko jej się to zdarza) stara się nie reagować na nich i opanowywać się, ale też wymigać od walki. Wie, że każda złość prędzej źle na nią wpłynie, niż na jej wroga. Jeśli już musi walczyć (tylko w ostateczności) to musisz wiedzieć iż jest odważna, waleczna i niezwykle pomocna. Nie zostawi swoich i potrafi nawet oddać za nich swoje życie, choć niestety miała pewien przypadek w Senopii, o którym nie za bardzo lubi opowiadać. Walczy do końca i nie łatwo się poddaje. Dość często (szczególnie w przypływie złości) przecenia swoje możliwości. Potrafi być też radosną duszą towarzyską, a nawet nie kiedy jest zakręcona. Szczególnie, gdy ma dużo spraw na głowie. Nie lubi, gdy wraca się do jej przeszłości, błędów wtedy popełnionych. Nie mile wspomina tamte życie. No, przynajmniej nie całe.
Historia: Milka na początku była zwykłą kasztanową, ziemską klaczą. Pewnej nocy ukazał jej się kwiat, który po zjedzeniu przeniósł ją na te tereny. Jej pierwszą tu towarzyszką była Renia, która jest obecnie jej towarzyszką. Na tych terenach przeszła zmianę - zmieniła wygląd, ale też otrzymała zdolności i żywioły. Stała się magiczna, choć wcześniej nie wyczuwała w sobie żadnej magii. Potem postanowiła, że to będą tereny stada, które założy. I tak zrobiła. Tą historię opowiada zazwyczaj temu kto się o to spyta. Nie jest mimo wszystko prawdziwa, a przynajmniej do końca. Wcześniej, jeszcze przed tym wcieleniem była dziewczyną. Nie ziemką, a senopijską. Urodziła się na mało znanym półwyspie Senopia znanym z tego, że byli jedynym ludem w okolicy, w którym ludzie znali się na magii i mieli jeszcze króla. Niestety bardzo szybko musiała się usamodzielnić. Była księżniczką Senopii, ale jej ojciec o niej nie wiedział. Po ostatniej wyprawie do pewnej willi, stał się inny - negatywny, zły. Matka dziewczyny bała się o nią to też oddała ją w opiekę do pewnej starszej pary, która nie miała już dzieci. Księżna wiedziała, że w małej jest coś takiego co na powrót zmieni jej męża na takiego jak dawniej. Wiedziała, a raczej domyślała się, że ma ona moc... Nie znała swojego przeznaczenia, aż do czasu. Wiek młodzieńczy minął jej na regularnych treningach u mistrza z pobliskiego lasu. Jednak pewnego dnia na zwykłym treningu, kiedy to ćwiczyła teleportację - zdarzył się nie mały wypadek. Czar nie udał się i dziewczynę przeniosło na Ziemię, na Mazury. Nie była też już człowiekiem, a kasztanową klaczą. Ciąg dalszy to właśnie historia, która większość już zna. Jednak mimo to historię te nie zna nikt po za kilkoma boskimi końmi.
Rodzina: księżna Merina (matka), król Teroyko (ojciec), Honey i Jarzębinka (przybrane siostry), Shidata (''dziadek''), Selena (''babcia''), Kate (bliska przyjaciółka)
Zdolności: W wcieleniu końmi posiada takie moce jak: teleportacja, telekineza, czy też telepatia, ale też potrafi zmieniać się w człowieka. Zna się coraz lepiej na czarowaniu (jednak nie jest to zdolność opanowana do perfekcji) oraz niejako niewidzialność (wykorzystując tu zasadę kamuflażu). W miarę dobrze panuje nad swoimi żywiołami w obu postaciach. Potrafi uzdrowić innych, przenosić się do innych miejsc.
Jako człowiek: jej najpotężniejszym jak i jedynym wtedy żywiołem jest magia. Jak do tej pory z tego żywiołu, w tej postaci opanowała: uleczanie innych, unieruchomienie kogoś, zaklęcie powodujące powstanie kilkusekundowego przezroczystego muru, telekineza i tworzenie tarczy. Po za tym zna się też nieźle na ziołach, eliskirach co jest niezwykle przydatną wiedzą nie tylko w stadzie, ale i w Senopii. Jeśli chodzi o zwyczajne zdolności to nieźle radzi sobie z bronią typu szabla, miecz, sztylet - jednak osobiście preferuje sztylet. Ma swój ulubiony, który jest pamiątką z dawnych czasów.
Żywioł: W swym końskim wcieleniu jej żywiołami są woda, powietrze, światło oraz mrok. Za to w ciele człowieka jej zywiołem jest magia.
Lubi: Jako, że jej huśtawki nastrójów pojawiają się coraz częściej, wiele rzeczy uznała za niepotrzebne. Przepada za czytaniem, trenowaniem siebie i szkoleniem oraz pomaganiem, czy też częstymi wyprawami.
Nie lubi: Najbardziej nie lubi tego, gdy jakaś z jej tajemnic wyjdzie na jaw i ogólnie opowiadania głębiej o swojej przeszłości i tym kim tak naprawdę jest.
Cecha szczególna:
Jako koń: Jest kasztanową klaczą z siegającą do końca szyi grzywą złotą z jaskrawożółtymi pasemkami. Jej ogon jest o wiele dłuższy od grzywy i sięga spokojnie ziemii. Na policzku ma małą błyskawicę, która jednak pokazuje się tylko wtedy, gdy jakieś ze wspomnień się jej ukaże. Jeszcze o tym nie wie.
Jako człowiek: W sumie nic specjalnego. Zwykła nastolatka o prostych blond włosach do ramion i brązowych oczach. Może jedyną rzeczą, która ją wyróżnia, gdy przebywa w ziemskim świecie jest to iż nigdy się nie maluje oraz nietypowe ubranie typowe dla mieszkańców Senopii.
Najlepszy przyjaciel: Jej najlepsi przyjaciele to: Karvadia aris Malam i Spartan, ale też ziemska Kate oraz od niedawna także Breeze Fire.
Partner: Draco
Potomstwo: Dapagos, Nafidel, Cleo
Login: Koniara 18793 (Howrse)

Jarzębinka
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Jarzębinka
Wiek: 11 lat
Płeć: klacz
Ranga: W stadzie przyjęła rangę jako opiekunka dla źrebiąt, lecz z czasem stała się szamanką i ta ranga najbardziej się dla niej liczy.
Charakter: Jarzębinka jest z reguły tajemnicza i nierzadko zamknięta w sobie, swoim świecie. Nie udziela się zbytnio w stadzie co prawdopodobnie wynika z jej nietypowej rangi jaką ma - jest szamanką. Nie jest przyzwyczajona do towarzystwa innych, a spojrzenia innych nauczyła się ignorować i robić swoje (szczególnie w miejscach, gdzie istot różnych jest naprawdę dużo). Ci co jej nie znają mogą pomyśleć, że odcięła się całkowicie od innych i woli tylko samotność. W rzeczywistości jest ona naprawdę miłą, pomocną, uczciwą, szczerą i opiekuńczą klaczą. Jednakże nikt tego nie wie, ponieważ ta przez dłuższy czas nie miała żadnej przyjaciółki, jeśli nie licząc przybranej siostry, która z czasem coraz rzadziej ją odwiedzała. Pomocy nie odmówi nikomu. Nawet obcym. W każdym spotkaniu z inną istotą zachowuje dystans, ostrożność oraz jest do niej nastawiona septycznie. Mało kto wie, że klacz ta ma w sobie indiańską odwagę i waleczność.
Historia: Za swoich młodzieńczych lat żyła na niewielkiej podniebnej wyspie, którą zamieszkiwały wyłącznie pegazy. Tam też dorastała. Nic nie zapowiadało się na upadek wyspy, czy choćby opuszczenie rodzinnego stada, lecz... Dorastała tam u boku swojej matki i ojca oraz przybranej (jak się później dowiedziała) siostry. Nie prędko odkryła swoje żywioły. Właściwie to jako ostatnia ze wszystkich źrebaków w stadzie, które były w jej wieku. Z biegiem lat po odkryciu już tych swoich żywiołów (w tym jednego nietypowego), szkoliła się pilnie. Jednak nie tyle w żywiole powietrza co szamańskiej magii. To w tym kierunku ją ciągnęło mimo iż sama się tej magii obawiała. Rodzicom się to nie podobało, martwili się o córkę. Pewnego dnia na wyspie wybuchł pożar. Paliło się dobre 40 % drzew znajdującej się na tej niewielkiej wyspie. Pożar szybko się rozprzestrzenił. Nie dało go się ugasić. Nikt nie wiedział co go spowodowało. Większość stada uratowała się i zamieszkała na kolejnej wyspie. Gdy dowiedziano się, że ogień był wywołany za pomocą magii - uznano, że to wina Jarzębinki, która współpracowała z mrokiem. Rodzice choć niechętnie porzucili ją tak jak stado. Jej przybrana siostra wkrótce zniknęła. Po jakimś czasie spotkały się, gdzie ta dołączyła do jej stada.
Rodzina: Merina - matka, Kasso - ojciec,  Milka - przybrana siostra
Zdolności: Jeśli chodzi o żywioł powietrze to: latanie na wirach powietrznych i chmurach, tworzenie bariery z powietrza oraz tworzenie różnych zwierząt z chmur. Zaś żywioł nietypowy jakim jest szamańska magia, nie odkryła jeszcze wszystkich zdolności, a wie że jest ich dużo. Na tą chwilę są to: rozmawia ze zwierzętami w ich języku, sporządzanie najrozmaitszych eliksirów na różne dolegliwości, czytanie w myślach oraz kontrolowanie innego stworzenia, możliwość posiadania tymczasowej ''brata serca'' (polega to na tym, że daje jakiejś istocie trochę swojej krwi, a ta z zamian jest jej oczami i uszami).
Żywioł: powietrze, szamańska magia
Lubi: Klacz ta nie jest zbytnio energiczna. Lubi spokój, ciszę i przebywanie na łonie natury (szczególnie w lasach).
Nie lubi: Na chwilę obecną jest to to jak się z niej śmieją i patrzą (choć nauczyła się już to ignorować to jednak złośliwe uwagi ranią ją) jak na dziwadło. Nie lubi też jak ktoś ją wyśmiewa. Nie toleruje koni, które zwracają się do niej o fałszywą pomoc.
Cecha szczególna: Jej skrzydła przypominają te jakie ma jastrząb i zupełnie nie pasują do reszty. Jako, że jest szamanką to ma wokół oka czerwoną otoczkę, a w grzywie parę piór. Na jej przednich kopytach znajdują się złote, cienkie bransolety. Na szyi zaś ma brązowy rzemyk z różnokolorowymi paciorkami.
Najlepszy przyjaciel: Jak na razie jest nią jedynie Breeze Fire. Mimo tego jaką jest, ta oto ognista klacz zaakceptowała ją z czego Jarzębinka niezwykle się cieszy.
Partner: Jako, że widziała jak inne konie zachowują się na jej nietypowy widok - obawia się, że znalezienie sobie partnera, która ją zaakceptuje nie będzie łatwe. Na razie więc go nie ma, co jak przyznaje nie przeszkadza jej aż tak bardzo.
Potomstwo: brak
Login: Koniara 18793 (Howrse)

Dapagos
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Dapagos
Wiek: 6 lat
Płeć: klacz
Ranga: Choć jest córką przywódczyni, a to znaczy, że w przyszłości obejmie stron i stanie się nową przywódczynią to na czas obecny nie ma żadnej rangi.
Charakter: Ta miła, zabawna, pomocna, zawsze uśmiechnięta klacz jest zawsze przepełniona pozytywną energią. Zdarza się, że ma dni jak jej mama, gdy musi pobyć trochę w samotności, jest smutna lub tajemnicza. Jednak po mimo tego jest odważna, waleczna, związana z naturą i opiekuńcza. Lubi pomagać i źrebaki. 
Historia: Urodziła się tu.
Rodzina: Milka - matka, Lune - prawdziwy ojciec, Draco - przybrany ojciec, Nafidel - młodsza siostra, Cleo - młodsza siostra
Zdolności: Mimo, że już trochę lat ma to jak na razie ze swoich zdolności odkryła: znikanie, tworzenie wodnej osłony, panowanie nad wodą i powietrzem. Reszty nie odkryła i nie zapowiada się na to by dalej je odkrywała.
Żywioł: woda, powietrze
Lubi: śmiać się, bawić się wodą
Nie lubi: walk, i wszystkiego co złe, częściowo także własnej matki
Cecha szczególna: skrzydła jak u motyla, nietypowy róg, może przemienić się w psa
Najlepszy przyjaciel: brak
Partner: Diablo
Potomstwo: Melike
Login: Koniara 18793 ( Howrse )

Honey
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Honey
Wiek: 9 lat
Płeć: klacz
Ranga: trenerka towarzyszy
Charakter: Jest zwariowana i często zakręcona. Zawsze przepełniona pozytywną energią, pozytywnie patrząca na świat. Po za tym jest też dobra, pomocna, dusza towarzyska, przyjacielska. Odwagę i waleczność ma po ojcu, a opiekuńczość i część niesienia pomocy po mamie.
Historia: Jest dla niej zbyt smutna. Stara się o niej zapomnieć, ale nie jest łatwo. Jest pewne coś co zawsze, gdy zauważy jej o tym przypomina.
Rodzina: Mlik - ojciec, Nera - matka, Milka - przybrana siostra
Zdolności: latanie, czarowanie, zmienianie wszystkiego co dotknie swoim rogiem w kwiaty, szybkość, zostawia za sobą kwiaty, opieka nad roślinkami, panowanie nad żywiołem powietrze i magia, rozjaśnianie ciemności
Żywioł: powietrze, magia, światło
Lubi: latać, gadać z innymi, towarzystwo innych koni, wykorzystywanie swoich mocy by pomagać innym
Nie lubi: samotności, problemowych koni, chwalenia się
Cecha szczególna: kwiaty w grzywie i ogonie, czarne końcówki skrzydeł i '' skarpetki '' tego samego koloru
Najlepszy przyjaciel: Na chwilę obecną brak.
Partner: szuka
Potomstwo: brak
Login: Koniara 18793 (Howrse)

Snowflake
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Snowflake
Wiek: 15 lat
Płeć: klacz
Ranga: strażniczka mroźnych terenów
Charakter: Od kiedy tylko dostała nowe wcielenie jest zamknięta, małomówna. Unika tłumów, przez co zrezygnowała z zamkowej komnaty i zamieszkała w Mroźnej Tajemnicy. Parę spotkań z innymi członkami sprawiło, że nie lubi towarzystwa innych. Można powiedzieć, że przez swoje jelenie rogi została skazana na takie życie. W rzeczywistości, gdyby ją lepiej poznać to jest zupełnie inna. Może wciąż nieśmiała, rzadko kiedy przed kimś się otwiera i zaufa. Mimo to można w niej mieć naprawdę potężną sojuszniczkę skoro jest jedną z córek zimy.
Historia: Nikt nie zna jej histori. Ona też nie. Podobno powstała z śniegu i lodu. Dorastała w obecności zimy, którą uważa za matkę. Dołączyła do stada, bo sądzi, że znajdzie tu przyjaciół. Niestety na razie to niemożliwe. Zmianę wyglądu traktuje jak karę, którą otrzymała od matki z powodu tego, że coś zrobiła źle. Sama nie wie co, ale nie walczy z tym. Można powiedzieć, że po części już nie pogodziła.
Rodzina: zima - matka
Zdolności: teleportacja, zmienianie tego czego dotknie w lód, zostawia za sobą lód i śnieg, wywoływanie burzy śnieżnej i zimy, panowanie nad żywiołem śniegu i lodu oraz wody, rzucanie na wroga magiczną osłonę
Żywioł: śnieg, lód, woda
Lubi: zimno, zimę i to co dobre
Nie lubi: lata, ciepła, przebywania z innymi końmi, bo boi się, że je przez przypadek zamrozi
Cecha szczególna: kiedy tylko znajdziesz się koło niej poczujesz zimowy chłód, jelenie rogi, dwie rany i znak matki zimy na przodzie
Najlepszy przyjaciel: -
Partner: Sądzi, że z jej wyglądem nikt by jej nie chciał.
Potomstwo: brak
Login: Koniara 18793 ( Howrse )

Aisha
-

Imię: Aisha
Wiek: 3,5 roku
Płeć: klacz
Ranga: strażniczka, bohaterka
Charakter: miła, pomocna, dobroduszna, romantyczna, trudna, ryzykowna
Historia: Nie powie.
Rodzina: Nie wie.
Zdolności: zamrażanie, zmienianie temperatury wody, latanie, niewidzialność, kamuflaż, zmienianie swoim rogiem w posąg lodu ( gdy chce ), czyta w myślach, śnieżyce
Żywioł: śnieg, chaos, lód, światło
Lubi: długie spacery, przyjazne ogiery, swój róg, każdego konia ze stada
Nie lubi: nieprzyjaciół, walk, przemocy ( gdy nie jest konieczna )
Cecha szczególna: biała maść, długi ogon i grzywa
Najlepszy przyjaciel: brak
Partner: Feniks
Potomstwo: brak
Login: koniara agata ( Howrse ), 12agasia5@gmail.com ( gmail )

Melike
-

Imię: Melike
Wiek: 3 lata
Płeć: klacz
Ranga: opiekunka źrebaków
Charakter: miła, pomocna, posłuszna, działa w dobrej intencji, psotna, zabawna
Historia: Urodziła się w stadzie.
Rodzina: Dapagos i Diablo
Zdolności: czarowanie, teleportowanie się, skoczność, zmienianie czegoś w coś, uzdrawianie siebie, czytanie w myślach, rozjaśniać ciemność, wyczarowywanie bukietów kwiatów
Żywioł: natura
Lubi: latanie, spacery, biegać ( pomimo, że ma skrzydła )
Nie lubi: polować, siedzieć w miejscu
Cecha szczególna: Biała maść z kwiatami w grzywie
Najlepszy przyjaciel: nikt
Partner: nikt
Potomstwo: nikt
Login: 12agasia5@gmail.com ( Gmail )

Raibowfire
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Rainbowfire
Wiek: 7 lat
Płeć: klacz
Ranga: strażniczka mroźnych terenów
Charakter: Rainbowfire zachowuje się jak ludzka nastolatka. Jest rozgadana i dużą uwagę przywiązuje do swojego wyglądu. Lubi się wyrożniać i zwracać na siebie uwagę co akurat przychodzi jej z łatwością przez jej nietypową maść bardzo przypominającą zorzę polarną. Mimo iż ma naprawdę wysokie o sobie mniemanie to potrafi być miła. Umie wysłuchać i pomóc/doradzić. Z reguły najbardziej odpowiada jej towarzystwo jej przyjaciół. Nie znosi samotności (na którą niestety jest skazana po przez swoją rangę). Jest duszą towarzyską i naprawdę rozgadaną klaczą.
Historia: Dziwnie to zabrzmi pewnie, ale niejednokrotnie próbowała sobie ją przypomnieć. Niestety na darmo. Klacz nie zna swojej przeszłości. Na początku bolało ją to, bo prawdopodobnie było to związane z jej innością i zachowaniem, a rodzice za córkę się wstydzili. Tak samo za jej marzenia, które nie były do końca realne. Teraz jednak klacz woli myśleć na przód i o teraźniejszości, a nie rozgrzebywać bolesnej przeszłości.
Rodzina: Zigi - matka, Webi - ojciec
Zdolności: Nie ma ich za wiele: czytanie w myślach, umie stworzyć zorzę polarną i zmieniać jej kształt oraz kolor, jest naprawdę skoczna. Jako, że jej drugim (nieco słabszym) żywiołem jest magia - wykorzystuje ją do tworzenia różnych kreacji, które pasowały by na członków.
Żywioł: zorza polarna, woda, magia
Lubi: zimno, zorze polarną, towarzyskie i dobre konie
Nie lubi: samotności, złych koni i złych rzeczy, ciepła
Cecha szczególna: sierść mieniąca się kolorami zorzy polarnej, która zmienia się wraz z jej nastrojem
Najlepszy przyjaciel: Na razie brak.
Partner: szuka i to pilnie
Potomstwo: brak
Login: Koniara 18793 ( Howrse )

Callie
-
Imię: Callie
Wiek: 50000 ( rzeczywistość ) 19 ( podaje )
Płeć: klacz
Ranga: strażniczka
Charakter: złośliwa, dąży do celu, uwielbia patrzeć na nieszczęście klaczy, odważna, waleczna, przekonująca, umie udawać taką jaką trzeba w danej chwili
Historia: Przybyła by siać nieszczęście wokół siebie. Błądzi po wszystkich stadach by doprowadzić je do ruiny jak nie znajdzie swego celu. Nie wiadomo czy będziesz na tyle kumaty by załapać to wszystko co ona przeżyła.
Rodzina: Pewe, Rege
Zdolności: Znakomicie panuje nad wszystkim co kojarzy się ze strachem i cierpieniem. Najsilniejsza moc kryje się w żywiole krwi. Rzadko spotykanym.
Żywioł: krew, mrok, śmierć
Lubi: patrzeć na swoje dzieła: załamane klacze, krew, odbierać moc ( gdy trzeba ), noc, wybierać się na łowy
Nie lubi: szczęścia, dnia, szczęśliwych par
Cecha szczególna: czerwone oczy, naszyjnik dodający jej energii
Najlepszy przyjaciel: nie ma takiego konia, który chciał by się z nią przyjaźnić i wytrzymać jej charakter
Partner: każdy ogier, lecz...
Potomstwo: brak
Login: koniara agata ( Howrse ), 12agasia5@gmail.com ( Gmail )

Nafidel
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Nafidel
Wiek: 3 miesięcy
Płeć: klacz
Ranga: źrebak
Charakter: Jest spokojna. Trudno ją wyprowadzić z równowagi. Po mimo tego jednak przyjacielska, pomocna, opiekuńcza. Ma duszę odkrywcy i poszukiwacza przygód. Lubi odkrywać. Jest zupełnym przeciwieństwem siostry. Mimo iż są tego samego wieku, Nafidel nierzadko zachowuje się jak młoda klacz.
Historia: Urodziła się w Stadzie Magnificent Horses.
Rodzina: Milka i Draco - rodzice, oraz siostry: Cleo i starsza Dapagos
Zdolności: nieodkryte
Żywioł: lód, woda
Lubi: zbiorniki wodne, kąpiele wodne
Nie lubi: ognia i wszystkiego co z nim związane
Cecha szczególna: Nic takiego nie ma. Przynajmniej na razie. No może bardzo niebieski oczy.
Najlepszy przyjaciel: brak
Partner: za młoda
Potomstwo: za młoda
Właściciel: Koniara 18793 (Howrse)

Cleo
(w przygotowaniu przez autorkę formularza)

Imię: Cleo
Wiek: 3 miesiące
Płeć: klacz
Ranga: źrebak
Charakter: Jak każdy źrebak ma ona nadmiar energii i trudno jej usiedzieć w miejscu. Jest miła, uprzejma, przyjacielska, ustępliwa i delikatna. Uwielbia poznawać nowe osoby, lecz niestety jest też trochę nieostrożna.
Historia: Urodziła się w Stadzie Magnificent Horses.
Rodzina: Milka i Draco, siostry: Nafidel i starsza Dapagos
Zdolności: Jako, że jest jeszcze naprawdę młoda - większości swoich zdolności nie odkryła. Jak na razie jest to podpalanie tak jak to robi smok i tworzenie słonecznych kul.
Żywioł: ogień, feniks, słońce
Lubi: swoje żywioły, zabawę, czynienie dobra
Nie lubi: nudy, złych koni, chamstwa i nieuprzejmości
Cecha szczególna: To co ją wyróżnia (przynajmniej na chwilę obecną) jest maść. Na ciele ma paski jak tygrys, a jej grzywa przypomina tą u konia fiordzkiego, zaś ogon ma taki jak koń arabski.
Najlepszy przyjaciel: Jest jeszcze bardzo młoda i nie ma. No dobra, nie licząc jej siostry Nafidel.
Partner: za młoda
Potomstwo: za młoda
Właściciel: Koniara 18793 ( Howrse )

Karvadia aris Malam
Imię: Karvadia aris Malam
Wiek: 6 lat
Płeć: klacz
Ranga: zielarz
Charakter: Kavadia aris Malam jest cichą i spokojną, nieco wycofaną ze społeczeństwa klaczą. Nie lubi przebywać w dużych grupach, gdzie czuje się osaczona i obserwowana. Jeżeli już ma prowadzić z kimś rozmowę, będzie to jeden, dwa konie. Mimo tego nie jest szarą myszką, która godzi się na wszystko, co rozkażą inne konie. Jeśli nie uznaje czyjegoś polecenia o swoich wątpliwościach mówi wprost. Potrafi być sarkastyczna, a przy pierwszym kontakcie sprawia wrażenie szorstkiej i niemiłej. 
Kava rzadko panuje nad emocjami, często daje się im ponieść. Nie zawsze ma to jednak dobre skutki... 
Lubi wyznaczać sobie cele, nigdy nie robi czegoś w ciemno. Jeżeli chcesz, żeby wzięła udział w twoim planie musisz wszystko jej naświetlić i wytłumaczyć z najdrobniejszymi szczegółami. Jest obserwatorką i analizowanie zachowań innych koni często zajmuje jej wolny czas. Zazwyczaj zauważa istotne detale szybciej niż jej towarzysze. Wtedy, z pełnym sarkazmu tonem ogłosi swoje spostrzeżenie.
Mimo tego, pod kopułą aroganckiej, zamkniętej w sobie klaczy skrywa się delikatna, wrażliwa osoba, która boi się zranienia. Aris Malam nie potrafi otworzyć się na innych, głównie przez swoją nieśmiałość, którą chce kształtować na niechęć do społeczeństwa. Kiedyś bardzo cierpiała przez to, że nie mogła znaleźć bliskiej osoby, którą mogłaby obdarzyć miłością, ale pogodziła się z tym, budując wokół siebie mury.
Historia: Życie tej klaczy jest bardzo poplątane. Urodziła się w niedużym stadzie, jako biała klaczka, która wraz z wiekiem zaczęła ciemnieć. Dorastała samotnie, przy swojej matce, z dala od innych źrebiąt. Nigdy nie miała w sobie odwagi, żeby podejść i zagadać. Nauka zawsze przychodziła jej z trudnością, czary i uwalnianie magii było dla niej katorgą, więc wkrótce zaczęła olewać szkołę. Dorastała w lesie, coraz bardziej oddalając się od matki i rodziny, opuszczając lekcje i znikając, czasem na wiele dni. Ćwiczyła tam zaklęcia, w samotności i spokoju.
Wszystko zmieniło się kiedy do stada dotarła ranna klacz z rogiem i skrzydłami. 
Wysłannica Matki Nocy ostatkami sił dotarła do rodziny Karvy, a życie powoli z niej uchodziło. Medycy, mimo swoich starań nie zdołali jej pomóc i było wiadomo, że nieznajoma umrze w przeciągu kilku godzin, może zdoła dożyć kolejnego poranka. Młoda klacz nie widziała przybycia rannej, ale kiedy wróciła od razu poczuła woń krwi. 
Uspokoił ją widok spokojnej matki, podstarzałej klaczy o lekko smutnych, ciemnych oczach. Dopiero po chwili dowiedziała się, kim była czarna klacz, obca dla niej ze wzrokiem, w którym kryło się to samo co w jej spojrzeniu. Przybyła pragnęła, żeby jej moc została zaklęta w innym koniu, tak, żeby nie dostała się w niepowołane ręce lub nie zniknęła z tego świata, jak zapomniany duch. Niestety, w stadzie nie było konia o tym samym żywiole, przynajmniej nie w momencie wypowiedzenia tego pragnienia.
Aris Malam przyjęła moc klaczy.
Nad którą nie mogła zapanować.
Opuściła stado, nie chcąc nikogo zranić.
Znalazła się tutaj.
Rodzina: Aris Malam miała skromną rodzinę, w którą wliczał się tylko jej ojciec Kardan, matka Samelia i starszy brat Vucan.
Zdolności: W pewnym stopniu panuje nad żywiołem, ale moc Nieznajomej jej nie pomaga.
- Pierścienie Saturna; wokół niej pojawiają się okręgi z wirującymi odłamami lodu i skały, mogące stanowić zarówno obronę jak i narzędzie ataku.
- Czarna Dziura; zużywająca większość mocy klaczy i jest jej ostateczną kartą. Na kilka sekund wyczarowuje otchłań, która wsysa część materii wokół siebie.
- Ściana Gwiazd; wyglądająca jak gęsty syrop czarna ciecz, pulsująca i wrząca. Może zostać postawiona przez nią również na podłodze. Jeśli przejdzie się przez nią, nie wróci się już do naszego wymiaru bez pomocy wygórowanej magii.
- Tarcza żywiołu; okrąg z run o kolorze czarnym lub granatowym, pojawiający się w wybranym przez użytkownika miejscu. W zależności od napisów wokół niego może stanowić podłoże do dbicia się, nawet w powietrzu, podczas lotu, lub po przejściu powoduje przyspieszenie. Szybkość rośnie w zależności od tego ile mocy zużyje się na jej wykonanie
- Nocny Ogień; wyczarowuje czarne lub granatowe płomienie, usiane drobnymi, białymi punktami. W przeciwieństwie do zwykłego ognie nie daje on ciepła, ale mrozi. Jest to okropny, przeszywający, blokujący moc chłód.
- Seleneze Lagu; działa jedynie podczas pełni. Za pośrednictwem swojej mocy, klacz może zgromadzić światło odbite przez księżyc i skierować je w danym miejscu.
- Dodatkowo ma róg i skrzydła, które otrzymała od Nieznajomej. Może je ujawnić w każdym momencie.
Żywioł: Noc
Lubi: zimę, pełnie księżyca, jeziora oświetlane przez księżyc, brzozy, konwalie i bez, obserwacje gwiazdozbiorów
Nie lubi: tłumów, uciążliwych pytań, lukrecji, pochmurnych nocy, mocy i zaklęć światła
Cecha szczególna: Znak na głowie oraz pasy na ciele.
Najlepszy przyjaciel: -
Partner: -
Potomstwo: -
Login: Mordusia ( Howrse )

Breeze Fire
Imię: Breezy Fire
Wiek: 3 lata
Płeć: klacz
Ranga: wojowniczka
Charakter: Jestem, jak pewnie wile koni, otwarta do społeczeństwa, ale po pewnym czasie. Na ogół miewam ognisty temperament, co lekko utrudnia moje relacje i jestem gotowa skoczyć w największy bój, aby ratować przyjaciół. Jednak, mimo tym cechom, nie bywam szlachetna, wręcz przeciwnie, u mnie wszelkie chwyty są dozwolone. Odnoszę się z należytym szacunkiem do każdego, o ile ten go odwzajemni.
Historia: Gdy przyszło mi przyjść na świat, moja rodzina odeszła, czego jednak nie jestem pewna, a tym bardziej w jaki sposób. Jako źrebię byłam zdana na siebie i gnana wilkami oraz instynktem starannie dobierałam sobie miejsca pobytu. Nie przetrwałabym, gdyby nie pewna smoczyca, która wydawała się być bliska paniki. W swoich łapach trzymała piękne, czerwone jajo i wręczyła mi je, mówiąc, że to prezent i mam się nim opiekować. Dzięki niej, udałam się na szlak wędrówek Zakonu Darknessa i napotkałam ogiera, zwanego Regem. Był mi nauczycielem, ale nic z tego czasu nie pamiętam, nie wiele. Zawędrowałam tutaj, nie chcąc się narażać na zmory, czające się w lasach.
Rodzina: Matka jest mi dobrze znana z opowiadań Regema, miała na imię Shakma, ale ojca moja pamięć nie chciała mi zachować.
Zdolności: Moją zdolnością jest czarowanie oraz specjalnie wyszkolone umiejętności władania ogniem.
Żywioł: ogień
Lubi: Lubię swojego smoka, przechadzki po lesie i dreszczyk emocji, na wiadomość o przygodzie.
Nie lubi: Nie lubię natrętnych źrebiątek, ale jednak wiem, że kiedyś przyjdzie mi z nimi styczność...
Cecha szczególna: Dymiąca grzywa i ogon, a pod moimi kopytami wiecznie skrzy się ogień. Posiadam też charakterystyczne, czerwone pasy.
Najlepszy przyjaciel: Jarzębinka, za którą wskoczyłabym w ogień oraz (niestety, już nieżywa) Azari, która pozostanie w mojej pamięci na zawsze.
Partner: Kiedyś tak...
Potomstwo: Brak.
Login: equestria

Blackey

Jako smok:

Imię: Blackey (wymowa: "blakei" bądź "blaki")
Wiek: około pięćdziesiąt tysięcy lat, ale liczy sobie pięć, wiecznie młoda
Płeć: klacz
Ranga: wojowniczka, treserka smoków
Charakter: charakter ów klaczy, jest równie porównywalny do orzecha. Jej serce jest przykryte grubą skorupą, lecz ta tylko czeka na kogoś, kto ją rozbije, niczym zwykłą szklankę. Mawia się o niej, iż twierdzi o przyjaźni różne teorie, bądź przypuszczania. Raz to wręcz opędza się od niej, jak od much, raz jej pragnie skrycie, a raz się jej boi. Przez ową powłokę, ów mrok, sprawia wrażenie skrytej tudzież nieosiągalnej. Wrodzona dzikość, a instynkt duszy tejże pegazicy nie do okiełznania.
Historia: Blackey jest… jakby to ująć? Osobliwym koniem, nie mającym zbytnio powodu do świętowania, gdyż jej życie nie przyniosło dosyć takowych momentów. Pegazica tuż po urodzeniu była inna, a jej wysokie poczucie sprawiedliwości wręcz kipiało na odległość, stąd też duma, jaką parał jej ojciec w stosunku do swej następczyni, lecz ta miała wadę ogromną: nie znała swego żywiołu do późnego wieku. Ludzie mówili na nią wprost "Chaos". Była inna. Szkoła tudzież inne, wszelakie metody nauczania nie pociągały jej duszy. Wręcz przeciwnie, bała się wyśmiania i w trwodze często zmykała cichaczem, aby uniknąć zbytecznych spojrzeń. Zazwyczaj wtedy zwieszała łeb i patrzyła tęsknie w niebo, gdzie jej serce często błądziło. O dziwo! Miała jedyną przyjaciółkę, za którą rzuciła by się nawet na pożarcie. Ona zaś wierzyła w Blackey i każdego dnia udawała się wraz z nią, aby w końcu odkryć talent klaczy… Pewnego raza, kiedy to ojciec karoszki zachorował, przechadzały się po obrzeżach stada, chcąc spróbować czegoś z żywiołu ziemi. Lecz nie było im to pisane. Za listowia wyskoczył wilk, który niemalże bił złem. Z jego kłów sączyła się ślina, a olbrzymie cielsko dorównywało rozmiarom starszego źrebaka. Pojęcie sprawiedliwości u Blackey pękło na tysiące kawałków, jakby ktoś rozbił je, niczym denną szklankę, a cierpliwość wyparowała. Klaczka poczęła przemieniać się w wściekłą bestię. Jej pysk wydłużył się, okrywając łuskami, a oczęta stały się puste, bez wyrazu, jakby u demona, który tylko czeka na swą ofiarę. Zębiska wyrosły jej momentalnie, przedziurawiając jęzor, a skrzydła rozrosły się, jak u smoka. Tak oto Blackey poznała się jak prawdziwą, jako drugą, smoczą połowę. Przyjaciółka klaczki uciekła, rżąc z przerażenia, jak i wilk. Karoszka, speszona i zawstydzona swego wcielenia sama uciekła, uciekła, aby nikt już o niej nie pamiętał, aby nikt już nie musiał jej doglądać. Mijały lata, a Blackey rosła. Doskonaliła swe nowo odkryte talenty, żywioły, a samotność była jej drogą przyjaciółką. Las był nią, ona zaś była lasem. Głuszę wypełniał w uszach śpiew ptaków, aż pewnego dnia i przerażone wrzaski. Był to koń u skraju życia, niemalże pozbawiony jego w oczach. Podszedł ostatkiem sił ku pegazicy i zmarł w jej ramionach, dając ostatnie tchnienia prosto w pysk. Centaury, takie było ostatnie słowo ów osobnika. Pradawne, wielmożne centaury. Przez tysiące lat uczyły ją, jak kochać gwiazdy, jak być jedną z nich… Tak też już się stało, lecz Blackey musiała odejść. I odeszła, udając się tutaj.
Rodzina: Deval Agnora - ojciec, Shram Agnora - matka; nie żyją.
Zdolności: - jako koń:
nekromancja: zdolność panowania nad ciałami zmarłych w celach poznania prawdopodobnej przeszłości, bądź w celach własnych, np. do usług. Nekromanta jest wierny temu, który go przyzywa, więc jest oddany jego woli.
hipnoza: stan, w którym klacz jest zdolna do skupienia cudzego umysłu wyłącznie na swej osobie, rozkazując jednocześnie zahipnotyzowanemu za pomocą bodźców zewnętrznych.
fala duniya (z j. hausa - fala ziemi) - kiedy tylko zechce, za nią mogą nagle buchnąć odłamki skał, piasku tudzież pyłu, niczym jedna wielka fala i zmieść wroga z polu widzenia. Używa go zazwyczaj do wzbudzenia podziwu, niż ataku.
donum terram (z j. łacińskiego - dar ziemi) - dzięki swym mocom potrafi zmusić wszelaki piach, pył, skały, aby stały się jej posłuszne, formując się w to inne, ciekawsze kształty. Zapragnie, aby głazy stały się potworem, one to zaś uczynią.
latanie: karoszka jest pegazicą, stąd też jej wyśmienita umiejętność latania. Kiedy jej skrzydła poczują zew powietrza, nic nie stoi jej na przeszkodzie, a wzbić się i żyć pełnią.
- jako smok:
czytanie w myślach: klacz bez zbytecznych ceregieli potrafi przeniknąć do cudzego umysłu, po czym jak otwartą księgę, odczytać go.
latanie: smoczy as.
plucie jadem i ogniem: smoczycy wystarczy tylko pomyśleć, a jej zębiska zaczną ociekać toksycznym jadem, po czym mała iskierka, zapalająca całą krtań.
Żywioł: ziemia, mrok, śmierć, zima
Lubi: latać pod postacią smoka, rozmyślać nad swym życiem, bądź charakterami koni
Nie lubi: zdrajców oraz natrętnych, mimo że sama jest natrętna
Cecha szczególna: (jako koń) ogromne skrzydła, które są czarne jak noc, profil konia czystej krwi arabskiej, (jako smok) skrzydła okryte łuskami, puste ślepca oraz liczne rogi i wypustki na łbie.
Najlepszy przyjaciel: Dapagos oraz Iris, bez nich Blackey już dawno popełniłaby samobójstwo.
Partner: brak
Potomstwo: brak
Login: wszelkie opowiadania ~Crow~

Ashley
Imię: Ashley
Wiek: wiecznie młoda 50 lat i 4 miesiące
Płeć: klacz
Ranga: wojowniczka oraz strażniczka sekretów
Charakter: Ashley to otwarta do społeczeństwa klacz o dziwnym usposobieniu i charakterze. Może kiedy ją spotkasz jej oczęta zaiskrzą się niebieskim światełkiem i zaprowadzi cię w jej odrębny oraz jakże dziecinny świat. Mimo iż jest wojowniczką, nie należy do koni o zimnej krwi, które zabiją pierwszego lepszego wilka, które bez zawahania i to z jaką klasą odbiorą życie. Nie, jej dusza współgra z otoczeniem, ona jest jak woda; nie odbiera życia, ona je daje.
Historia: Ashley wywodzi się ze starego stada, które słynęło z driudzkich czarów, które ratowały najdziwniejsze przypadki. Pech chciał, iż urodziła się jako pierwszy potomek przywódcy stada. Och! A jakże trudno było jej się dostosować, kiedy chciano, aby walczyła, ona znajdowała sobie zaciszne drzewo na polance i bawiła się z wiewiórkami w berka. Po latach przybył jednak dzień, w którym musiała walczyć ze swym ojcem o przywództwo w stadzie. Na śmierć i życie. Kurz i pył piekł ją w oczęta, a jednak wiewiórcze wygłupy górowały nad niesforną klaczką i brutalnie pchnięta, padła na ziemię. Dojmujący ból dotknął jej głowy. To róg. Jej róg był zgięty, wyglądał jak złamany. Zaprzestano walki. Hańba spadła na biedne ramiona klaczki. Kiedy została wygnana zapamiętano ją jako Klaczkę z Wiewiórczych pagórków. Laty wędrówki dały jej jednak efekt niesamowity. Napotkawszy osadę górską, gdzie zamieszkiwały poczciwe smoki z Chin. Panna Wiewiórka nie wiedziała, gdzie to jest, ale kiedy gady jej wszystko wyjaśniły, zlękła się… One były z Ziemi. Jeden z nich, w tajemnicy przed resztą, zesłał na jej barki moc Życia.
Rodzina: ojciec - Nautilus, matka - Guen, brat - Przybój
Zdolności: Uzdrawianie ran nieuleczalnych, ludzie zwą to cudami, lecz właściciel takich mocy wie lepiej. Przekazywanie i oddawanie energii życiowej odziedziczyła po smokach z rzekomych "Chin", a panowanie nad światłem i mrokiem posiadała od urodzenia. Jej oczęta podobno hipnotyzują.
Żywioł: światło, życie, mrok oraz woda
Lubi: harmonię ducha, szczerość i dobrą zabawę
Nie lubi: kiedy dokucza jej głód oraz kłamstw
Cecha szczególna: zakrzywiony róg, który jarzy się błękitnym blaskiem oraz dzikie, gryząco niebieskie oczęta
Najlepszy przyjaciel: Milka oraz Argo są jej bliscy.
Partner: brak, ale z miłą chęcią pozna jakiegoś ogiera
Potomstwo: brak
Login: niegdyś opiekował się nią Wieszcz, ale teraz equestria

Oxygen
Imię: Oxygen [zdrobniale Oxi]
Wiek: 5 lat
Płeć: klacz 
Ranga: wojowniczka
Charakter: Oxygen...Oxygen...Cóż można o niej powiedzieć?
Niewiele wiadomo o niej samej, więcej o tym jaka jest dla innych. Charakteryzuje ją waleczność i odwaga. Stara się nie rzucać w oczy, trzyma się na uboczu, zazwyczaj zapatrzona w dal. Nie potrafi ufać innym. Nie lubi rozmawiać o sobie, stara się taką rozmowę ucinać, pytając się rozmówcy czy mogłaby mu jakoś pomóc. 
To wrażliwa dusza. Nie potrafiłaby patrzeć bezczynnie na czyjeś cierpienie, zarówno fizyczne jak i psychiczne. Nie odmówi pomocy, choćby sama była zagrożona. Dba o słabsze jednostki, stara się je wspierać i dawać nadzieję. Jej ciepły uśmiech i miłe, choć nieoklepane słówka potrafią poprawić humor. Nie nawiązuje łatwo nowych znajomości, jest ostrożna. Nie lubi powierzać komuś swojego życia i swoich problemów. 
Oxygen...Oxygen...Co jeszcze można o niej powiedzieć? 
Słowa trafnie nie ukazują jej charakteru. To, co jest we wnętrzu wydaje się nieco bardziej poplątane.
Historia: Urodziła się w dobrej rodzinie. Owszem, bywało ciężko ale mieli siebie. Gdy skończyła dwa lata Oxygen zażądała czegoś więcej od życia. Uciekła z domu, ku przygodom. Ot tak, zbuntowana nastolatka. Wpędziła tym w rozpacz swoją siostrę bliźniaczkę. Spędziła dwa tygodnie, głodując. Gdy wróciła do domu zastała zapłakanych rodziców i brata. Okazało się, że jej siostra popełniła samobójstwo zaledwie dzień temu z powodu ucieczki Oxi. Klacz nie potrafiła sobie tego wybaczyć. Zamknęła się w sobie. Obiecała sobie, że nigdy już nie będzie żyła dla siebie a dla innych. 
Od tamtego czasu starała służyć pomocą komu już tylko mogła. Nie chciała zawieść już nikogo. To jej pewna rodzaju pokuta za śmierć siostry.
Odnalazła to stado przypadkowo. Postanowiła zasilić jego szeregi.
Rodzina: matka - Oasse, ojciec - Pure, siostra - Orla (*), brat - Perth 
Zdolności: Jest ich niewiele. Oxygen potrafi być niewidzialna przez jakiś czas. Kolejną jej zdolnością jest lewitacja. I...to tyle. Naukę panowania nad żywiołem porzuciła wcześnie, twierdząc, że w pomaganiu innym nie liczy się magia.
Żywioł: powietrze 
Lubi: pomagać, wysłuchiwać problemów innych, marzyć, chodzić w ponure miejsca, uśmiechać się.
Nie lubi: mówić o sobie, czynić zła choćby w służbie dobra, biegać.
Cecha szczególna: Spora szrama na lewej przedniej nodze.
Najlepszy przyjaciel: -
Partner: brak 
Potomstwo: brak
Login: Scheda (Howrse)

Epit
Imię: Epit
Wiek: 4 lata i 5 miesięcy
Płeć: klacz
Ranga: wojowniczka
Charakter: Epit jest przerażająca. Ma pesymistyczne myśli, i nigdy nie myśli optymistycznie. Wygląda pięknie i zarazem przerażająco, jednak dla tych, którzy są dla niej mili - ona też jest miła. Umie się poświęcać.
Historia: Jej matka i ojciec żyli dziko. Zginęli, pozostawiając ją samą gdy miała parę miesięcy. Pokaleczona nie mogła walczyć o siebie. Gdy chciała dołączyć do watah wszyscy od niej uciekali, w wyniku czego opuszczała ją. Trafiła na Stado Magnificent Horse, i tak się t znalazła. 
Rodzina: nieznana
Zdolności: latanie ( jest pegazem ), panuje nad mrokiem i powietrzem, uzdrawiania innych, przywoływanie mocy wszystkich pór roku na krótki czas, ogłuszanie, pobieranie od innych mocy na krótki czas, odporność na niektóre trucizny ( nie dotyczy mieszanek różnych trucizn )
Żywioł: mrok, śmierć, noc, chaos, burza, powietrze
Lubi: uczyć się, czytać książki, chronić watahę, zje wszystko, ale najbardziej lubi soczyste, trujące rośliny
Nie lubi: dziecinnych zabaw, przechwałek, unikania jej, wrogów jej Domu
Cecha szczególna: Lewe oko jest białe z blizną przecinającą go, lewe przednie kopyto białe
Najlepszy przyjaciel: Milka, Verona, Inro
Partner: ----
Potomstwo: ----
Login: Thalia_i_Konie (Howrse)

Verona
-
Imię: Verona
Wiek:  4 lata, 8 miesięcy (nieśmiertelna)
Płeć: klacz
Ranga: strażniczka i przywódczyni wojsk
Charakter: Jestem stanowczą, romantyczną i upartą klaczą. Kocham źrebaki i ogiery z temperamentem. Jestem szybsza od wiatru, silna i skaczę bardzo wysoko. Uwielbiam pomagać. Nienawidzę upierdliwych i natrętnych koni. Kocham muzykę. ( Myślę że tyle wystarczy <3 )
Historia: Rodzice zostawili mnie po urodzeniu. Przygarnęła mnie stara klacz ale zmarła zanim skończyłam rok. Na szczęście nauczyłam się samoobrony. Do 2 roku życia zdążyłam nazbierać kolekcję liczącą 4 blizny. Każde napotkane mi stado nie chciało mnie przyjąć ze względu na moje zdolności bo panowałam nad śmiercią. Wszyscy się mnie bali. Mam nadzieję, że wy mnie przyjmiecie. Byłam szybsza od przywódców. Zostałam napadnięta 8 razy przez wilki.
Rodzina: nieznana
Zdolności: wyczuwanie niebezpieczeństwa, szybkość, skoczność, niewidzialność, czytanie w myślach, panuje nad żywiołem ognia i pozostawia go za sobą, pole siłowe i uzdrawianie innych
Żywioł: ogień, śmierć, czas
Lubi: źrebaki, ogiery z gorącym temperamentem
Nie lubi: natrętnych i upierdliwych koni
Cecha szczególna: szybkość i (urocza) blizna na oku
Najlepszy przyjaciel: Epit
Partner: Podoba jej się Sombra.
Potomstwo: ----
Login: polski arabek pl (Howrse)

Sognare
Imię: Sognare
Wiek: Jeden rok oraz siedem miesięcy; po rodzicach - wiecznie młoda.
Płeć: klacz
Ranga: zielarz
Charakter: Sognare jest spokojną, bardzo skrytą i nieco mroczną klaczą. Owiewa ją aura tajemniczości, która jednak przyciąga pozytywnością. Niestety nie wierzy we własne siły i umiejętności, chociaż ambicji jej nie brak. To cierpliwa i pracowita osóbka o twórczej wyobraźni. Doskonale radzi sobie w trudnych sytuacjach i w skomplikowanych zagadnieniach. Z prostymi miewa problem. Swoje niepowodzenia ciężko przeżywa w samotności. Zawsze chętna do pomocy innym, za nic nie przyjmie jej sama. Niechętnie się zwierza, za to jest idealnym słuchaczem, który rozumie innych. Otacza się barierami i ucieka od zgiełku. Z zewnątrz wydaje się beztroską i wiecznie uśmiechniętą postacią, która nigdy nie jest poważna. 
Historia: Jako źrebak trafiła do stada w dość zwykłych okolicznościach. Dorosła w nim, próbując zdobyć przyjaciół. 
Rodzina: Zostali daleko.
Zdolności: Tifokineza (pozwala na tworzenie i kontrolowanie dymu), Elektrokineza/Ergokineza (tworzenie, generowanie, pochłanianie, kształtowanie i manipulacja elektrycznością o różnym poziomie intensywności).
Oczywiście dochodzą także te wrodzone zdolności odpowiednie do jej rasy - latanie i czarowanie.
Żywioł: Dym, Energia. Jeden z żywiołów - Absorpcja - zanikł wraz z dorośnięciem.
Lubi: Sognare kocha chodzić po nocach niczym cień po terenach stada.
Nie lubi: Klacz nie lubi mrozu, bowiem jest strasznym zmarzluchem, ani widoku zbyt dużej ilości krwi. Nie specjalnie także pasjonuje ją latanie i czarowanie, choć ma róg [ a raczej rogi] i skrzydła. 
Cecha szczególna: Jest to ciemnobrązowa klacz z pierzastymi skrzydłami, których rozpiętość wynosi tyle, co jej ciało. Na nogach ma białe wzory. Jej oczy są dwukolorowe - jedno srebrne, drugie złote. Jej grzywa i ogon są o tyle nietypowe, że mają dwa kolory; grzywa zaczyna się od białego przechodzącego przez szary na czarny, a ogon - z czarnego na biały. Z jej czoła wyrastają dwa jelenie rogi, pozwalające jej czarować. 
Najlepszy przyjaciel: Dawniej, za źrebięcia, to miejsce zajmował Drax. Jednak po jego tajemniczym zniknięciu, które złamało klaczce serce, jest to puste pole.
Partner: Brak
Potomstwo: Brak
Login: Hiena

Aura de Noir
Imię: Jej pełne imię brzmi Aura de Noir, przyjaciołom pozwala mówić na siebie Aura i Aurora, ale tylko im. 
Wiek: 4 lata 
Płeć: klacz chyba widać
Ranga: Szamanka
Charakter: Niegdyś była radosnym źrebakiem, uwielbiającym rozmawiać z innymi i ich słuchać. W dodatku była najszczerszą osobą jaką świat mógł widzieć. Jednak z tamtego czasu zostały jej tylko dwie cechy, łatwe rozmowy i słuchanie innych. Jest to wszak bardzo dobry kłamca, potrafi udawać nawet wzruszenie i spowodowany nim płacz, a w środku śmiać się z zaistniałej sytuacji. Tak śmierć ją cieszy, oczywiście wtedy kiedy to ona ją zadała. Nie jest ani samotnikiem, ani duszą towarzystwa. Jest jej dobrze w każdym terenie. Lubi ona dowiadywać się o innych jak najwięcej, a temu najlepiej sprzyja rozmawianie z innymi. Mimo wszystko woli mieszkać na odludziu, bo co za dużo to nie zdrowo. Jest ona też bardzo cierpliwa. Trudno ją wprowadzić z równowagi i zdenerwować, ba jeszcze nikomu się to nie udało, no chyba że udawała wkurzenie. Nigdy też nie atakuje jako pierwsza woli czekać na ruch przeciwnika, który mówi o nim bardzo wiele. Nie jest to zbyt lojalna i wierna postać, a tym bardziej usłuchana. Jak nie będzie chciała z tobą gadać to jasno ci to zakomunikuje, no chyba, że owa rozmowa jest jej do czegoś potrzebna. Potrafi powiedzieć co o kimś myśli używając przy tym najgorszych słów, a mimo to będzie to przemyślane. Jest ona też odważna, aczkolwiek wie kiedy się poddać i zacząć uciekać. Jednak jest pewna osoba, dla której jest kompletnie inna, a jest to najważniejszy dla niej ogier. 
Historia: Urodziła się w stadzie gdzie nie było zwykłych koni i wszyscy w stadzie uważali je za gorsze, w dodatku nie była najpiękniejszym źrebakiem. Z jej pyska wystawały ostre kły, ogon przypominał ten szczura, a złote znaczki były czerwone i wyglądały jakby nie miała tam skóry. A więc stado postanowiło ją zostawić kiedy miała kilka miesięcy. Wędrowała tak samotnie długi czas, a jej charakter zaczął się zmienia na gorsze. Wreszcie zaatakowało ją stado wilków. Uratował ją jednak pewien ogier, który był jednorożcem. Mimo to mała z nim poszła. W stadzie jednak jej nie chcieli, tak jak w paru innych. Ale może teraz znaleźli swój dom?
Rodzina: Umbra - jej matka, była jednorożką, Aurora nienawidzi jej z całego serca; Gray - jej starszy brat, który urodził się skrzydlatym jednorożcem, czuje do niego to samo, co do rodziców; Kage - jej ojciec, był pegazem, podobnie jak matki żywi do niego jedynie nienawiść
Zdolności: żywioł powietrza pozwala jej mieć o wiele czulszy węch jak i słuch; potrafi czytać w myślach, rozmawiać dzięki nimi a nawet wymieszać ci w głowie; posiada ostre kły, dzięki żywiołowi śmierdzi, dzięki temu może jeść też mięso, a raczej musi aby nie zwariować; może zamienić się w cień; posiada możliwość bezszelestnego poruszania się; potrafi rozmawiać w kilku językach, w tym zwierząt i roślin
Żywioł: Po ojcu pomimo, że nie posiada skrzydeł odziedziczyła powietrze jak i mrok, zaś po matce umysł i śmierć. 
Lubi: Uwielbia przypatrywać się innym i wiedzieć o nich jak najwięcej. Lubi też pobiegać najlepiej w nocy. 
Nie lubi: Nie przepada za jednorożcami oraz pegazami. A swojej rodziny wprost nienawidzi. Nie lubi też sztucznego przylizywania się.
Cecha szczególna: Posiada na ciele kilka znamion lekko jarzących się w ciemności, chudy ogon zakończony pędzelkiem oraz pomarańczowe gadzie oczy. 
Najlepszy przyjaciel: Jej najlepszym przyjacielem, a za razem opiekunem jest Nurgle. 
Partner: nie ufa innym, więc to raczej nie wykonalne
Potomstwo: Jeszcze czego, prędzej by zabiła. 
Login: Akuma (HW)

Iris
Imię: Iris
Wiek: 3 lata
Płeć: klacz
Ranga: wojowniczka
Charakter: Jestem klaczą o dość ... specyficznym charakterze. Dlaczego? Jestem bardzo złośliwa, staram się ukrywać emocje. Jestem sarkastyczna, zimna, często wredna. A w środku? Delikatna, wrażliwa klacz o nierealnych marzeniach ... Widać też mam uczucia. Chyba. 
Historia: Dawno temu, za górami i lasami urodziła się gniada klaczka. Gdy tylko otworzyła oczy, wstała i podeszła raźnym krokiem do mamy. Dookoła leżącej klaczy rosły Irysy. Stąd wzięło się imię małej. Ale od tego momentu było już tylko gorzej. Klacz była przedmiotem eksperymentów. Gdy jej ojciec oszalał, bo jej matka chciała od niego odejść, potraktował Iris jako szantaż. Gdy tylko Isabelle, bo tak nazywała się matka Iris, się sprzeciwiała, Iris była podpalana, bita i torturowana. Wtedy psychika klaczy uległa zmianie. Wtedy pierwszy raz usłyszała, jak ogień do niej mówi. I wtedy uciekła. Po dwóch latach koszmaru. Przez 7 miesięcy pałętała się po świecie. Wtedy też znalazła ją Milka. Klacz powiedziała, aby Iris podążała za nią. I tak Iris poznała obecne stado.
Rodzina: To już nie jest moja rodzina. 
Zdolności: możliwość zamiany w demona ognia, władanie ogniem, teleportacja, czytanie w myślach, tworzenie tarcz mentalnych i fizycznych, ogromna prędkość, panowanie nad magią krwi,
czarowanie pieśnią
Żywioł: ogień, krew
Lubi: biegać, spacerować, marzyć (choć się nie przyznaje)
Nie lubi: źrebaków, napalonych ogierów, swojego dawnego stada
Cecha szczególna: biała łatka na czole, podpalane nogi
Najlepszy przyjaciel: Blackey, Raven
Partner: szuka
Potomstwo: nie ma partnera, więc jak miałaby mieć źrebaki?
Właściciel: Paula242 (Howrse)

Bryza
-
Imię: Bryza
Wiek: 3 lata (wiecznie młoda)
Płeć: klacz
Ranga: nauczycielka magii i źrebaków
Charakter: Miła, szalona, opiekuńcza i cierpliwa. Kocha źrebaczki i inne konie. Łagodna, kiedy trzeba to ostra. Lekkoduszna, zawsze dobrej myśli oraz podniesiona na duchu. Zabawna oraz całkiem - wodna.
Historia: Urodzona w wodzie, jej daleką krewną jest bogini Wszelkich Wód. Pewnego dnia gdy wyszła na brzeg spotkała Milkę i dołączyła do stada.
Rodzina: Ojciec - Waters, Matka - Ginger
Zdolności: Jest panią wszelkich wód w stadzie, wszystkie zdolności z wodą, rozjaśnianie mroku, obdarowywanie innych jednym nierozwiniętym żywiołem, pobieranie mocy innych na krótki czas, możliwość zmieniania kształtu terenu, telekineza.
Żywioł: woda, morze, magia, lód i zimno
Lubi: źrebaki, konie i ogólnie wszystko!
Nie lubi: wszystkiego złego!
Cecha szczególna: czarne kopyta i czarna grzywa plus wodna sylwetka. I biały róg i skrzydła które połyskują. Pozatym czarna grzywa jest splątana w dredy z niebieskimi wstążkami.
Najlepszy przyjaciel: Chciałaby być przyjaciółką Milki, Draco i Ashley.
Partner: Nikt.
Potomstwo: Chciałaby.
Login: Catton (Howrse)

-
Imię: Shanti
Wiek: 1,5 lat
Płeć: klacz
Ranga: opiekunka roślin
Charakter: A więc, Shanti jest radosną klaczą pełną optymizmu. Jest jakby... dzika, goni wiatr, słucha rzek i wodospadów, każdej nocy wpatruje się w gwiazdy myśląc o swojej rodzinie. Wbrew pozorom klacz jest spokojna, lecz potrafi pokazać swoją drugą, złą stronę... Shanti akceptuje wszystkie konie, zawsze stara się pomóc.
Historia: Shanti nie lubi kiedy ktoś ją wypytuje o jej przeszłość...
A było to tak... Shanti, po przyjściu na świat miała rodzinę dom,  Była zwykłym źrebakiem i niczym się nie wyróżniała. Pewnego dnia, obudziła się... SHANTI!!! UCIEKAJ!!!! Zorientowała się że leci na nią płonący pień starego dębu. Uciekała ile sił w nogach, obejrzała się jeszcze na chwile, ale widok był za krwawy... Parę dni później wróciła na miejsce zdarzenia, lecz nikogo tam nie było.
Kolejne pare dni szukała rodziców. Niestety nie znalazła ich. Gdy błąkała się po lesie, spotkała Milkę. Ona, przyjęła ja do stada. Pomimo to Shanti nie zaniechała swoich poszukiwań...
Rodzina: Kanon - ojciec, Midori - matka
Zdolności: szybkość, skoczność, wywoływanie burzy, uzdrawianie siebie, wytwarzanie pola siłowego
Żywioł: ogień, ziemia, powietrze, piasek
Lubi: biegać, wyzwania, wiatr, źrebaki
Nie lubi: wypytywania o jej przeszłość, wkurzających koni, koni które uważają że są najlepsze, podnoszenia głosu, kłótni, upartych koni
Cecha szczególna: podobna do araba
Najlepszy przyjaciel: Chciałaby zostać przyjaciółką Bryzy.
Partner: Chciałaby mieć.
Potomstwo: brak
Login: blanka321 (Howrse)

-
Imię: Sentopia
Wiek: 5 lat, wiecznie młoda (po rodzicach)
Płeć: No chyba nie ogier :) Oczywiście że klacz.
Ranga: Przedewszystkim driada, ale również treserka smoków. Czasem bywam wróżbitką.
Charakter: Jestem klaczą dorosłą i tak każę się traktować. Odwzajemnię Twój szacunek i kulturę. Jestem wymagająca, ale kiedy trzeba ostra. Mam temperament. Niemalże wszystkie osobniki płci męskiej latają za mną zakochani. Jestem wyrozumiała - ale bez przesady. Ostrożna i opanowana. To chyba tyle w tym temacie.
Historia: Urodziłam się w innym stadzie. Wyrobiłam sobie charakter po rodzicach. Bardzo dużo ode mnie wymagali, krzyczeli i łaskawie nagradzali. W końcu uciekłam od złej doli. Spotkałam na mej drodze strażników. Wytłumaczyłam że jestem obca i nie znam terenów. Zaprowadzili mnie do Draca, który przyjął mnie do stada.
Rodzina: (matka) Yuko, (ojciec )Szafir. Byli niezwykłej urody - którą mnie obdarzyli. Mam córkę Herlę. Jest dorosła ale nie jest w stadzie.
Zdolności: Dobre podejście do smoków, hipnoza, uwodzenie pięknem, latanie (bez skrzydeł), wszystkie pierduty z żywiołami, przewidywanie przyszłości, dobry wzrok w ciemności.
Żywioł: powietrze, lód, woda, muzyka, śmierć, życie
Lubi: Bawić się żywiołami, tresować smoki, świeżą trawę, biegać, marzyć i sny.
Nie lubi: Burzy, zła i swoich rodziców.
Cecha szczególna: Jest niebieska i na całym ciele charakteryzują ją świetliste kreski.
Najlepszy przyjaciel: Nikt.
Partner: Brak, ale szuka.
Potomstwo: Herla
Login: Catton (Howrse)

-
Imię: Rossa
Wiek: 4 lata
Płeć: klacz, pegaz
Ranga: Mimo swojej niezbyt silnej postawy, klacz ta potrafi powalić jednym ciosem kopyta. Jej wybrana ranga, to nauczycielka samoobrony.
Charakter: Rossa jest klaczą zmienną jak pogoda, lubiącą samotność. Nie lubi prowadzić konwersacji z końmi, których nie zna. Od straty rodziców, po świecie stąpa jako ponura osoba. Kocha pływać i biegać, ogólnie jest ruchliwa. Czasami wydaje się smutna, ale to tylko pozory. Jest odważna i nie boi się walczyć z silniejszym od siebie. Bardzo trudno zdobyć jej zaufanie, i bardzo łatwo jest je stracić. To bardzo szybka i zwinna klacz, która zwykle polega tylko na sobie. Choć nie jest tylko przeciętna w używaniu Hydrokinezy, lubi walczyć wręcz.
Historia: W zasadzie, to niewiele pamięta. W wieku dwóch lat przeżyła nieprzyjemną przygodę, której skutkiem był upadek z urwiska. Rossa uderzyła się w głowę i straciła przytomność. Gdy się obudziła, pamiętała jedynie jak się nazywa. Musiała od nowa uczyć się, jak sobie radzić. Z pomocą zwierząt pobliskich lasów, odnalazła najbliższe stado, w którym, jak się okazało, została po dziś dzień. Zaczęła więc z nową, czystą kartą.
Rodzina: Rossa wywodzi się z plemienia Indian, gdzie była oswajana wraz ze swoimi rodzicami. Jak każdy koń, matka Rossy, jak i ojciec, umarli ze starości. Po ich stracie, klacz była załamana, lecz, jakoś, pozbierała się do kupy. Od śmierci rodziców minęły trzy tygodnie, a ona nadal była pod opieką jednego z Indian, swojego jeźdźca. W końcu, nadszedł czas, w którym jeździec puścił Rossę wolno, ale o tym w Historii powyżej.
Zdolności:
– panuje nad oryginalnym żywiołem "Smoczej Magii", który uzyskała od przywódcy smoków,
– doskonale posługuje się Hydrokinezą, zna jej tajniki; posiada o niej spory zakres wiedzy,
– bardzo dobrze radzi sobie również w walce wręcz, bez pomocy magii,
– może wytworzyć blokadę umysłową, dzięki czemu nikt nie może wyczytać jej myśli,
– używa telepatii, może również "wyczytać" myśli i wspomnienia konia, poprzez dotyk, chyba, że koń ten zastosuje ww. blokadę,
– zwinna, oraz szybka. Nikt nie pędzi z taką prędkością, jak ona,
– swym głosem może omamić niejednego konia, w szczególności ogiera,
– potrafi porozumiewać się w języku francuskim.
Żywioł: woda
Lubi: Kocha spacerować po wilgotnej, piaszczystej plaży o zachodzie słońca, kiedy to fale są najspokojniejsze. Oprócz tego, lubi wplatać sobie piórka w grzywę.
Nie lubi: Tornad, panicznie się ich boi. Prócz tego, nie lubi być oszukiwana, a także okłamywana. Nienawidzi wręcz kłamstw, chamstwa oraz arogancji. Nie lubi, kiedy ktoś ją chwali, wtedy na miejsce konia wskakuje buraczek.
Cecha szczególna: Znakiem rozpoznawczym Rossy są jej czarne, niczym smoła, pierzaste skrzydła. Nie lubi się tym chwalić, jednak, trzeba przyznać, ale przede wszystkim rozpoznasz ją po jej anielskim wręcz śpiewie, melodyjnym i dźwięcznym głosie, którym z chęcią śpiewa kołysanki źrebakom.
Najlepszy przyjaciel: Woli być otoczona zwykłymi znajomymi, niż jednym, fałszywym "przyjacielem".
Partner: Partner? Po co Rossie partner? Jej zlodowaconego serduszka, raczej nie roztopi byle jaki ogier.
Potomstwo: Wątpię, czy by zgodziła się oźrebić byle komu.
Login: Toxx (Howrse)

-
Imię: Herla
Wiek: 3 lata, wiecznie młoda po rodzicach
Płeć: klacz
Ranga: nauczycielka samoobrony
Charakter: Jestem niemiła, wredna, ale nie samolubna. Rzadko z kimś rozmawiam, bo wolę ciszę niż ciągłe paplanie.
Kiedyś byłam miła, ale przez ojca wszystko się zmieniło.
Historia: Miałam normalne dzieciństwo. Ojciec był przywódcą stada. Dobrze nam się wiodło, dopóki mama nie pokłóciła się z ojcem. Ojciec nie był wytrzymały psychicznie, więc wpadł w furię. Był wściekły i nie wiedział co robił. Kłótnie dalej się ciągnęły, lecz kiedy chciałyśmy odejść ze stada on całkowicie oszalał. Na granicach stali strażnicy a w okół terenu postawił wielki mur z pnączy. Miesiące mijały, a konie nadal żyły w niewoli.
Na naszej ziemi zaczęła panować susza, konie robiły się agresywne i walczyły ze sobą o jedzenie i wodę. Bardzo trudno było przetrwać. Kiedy raz się przechadzałam po wysuszonym wzgórzu zobaczyłam ojca. Spojrzał się na mnie i podszedł. Bałam się, bo wiedziałam że ojciec był najsilniejszy w stadzie.
- Nie podchodź do mnie! - warknęłam i spojrzałam w jego straszne ślepia.
- Walcz - powiedział.
- Jak możesz atakować własną...
- Powiedziałem WALCZ!!! - mówiąc to rzucił się na mnie a ja, w porę uniknęłam ataku. Nie mogłam uwierzyć w to, że mój ojciec będzie próbował ze mną walczyć. Ogarnęła mnie złość taka, że trudno ją sobie wyobrazić. Kiedy próbował zadać kolejny cios, nerwy puściły. Podniosłam przednie nogi, nade mną zebrały się czarne chmury. Walnęłam kopytami o ziemię, wtedy mury i cały teren został pokryty czarnym piachem. Wtem uderzyła mnie błyskawica. U padłam na ziemię, leżałam tak chwilę ale zaraz wstałam. To nie byłam ja. Zmieniłam się w demona. Z moich chrap leciał dym, a moje krzywe kopyta wyglądały, jakby się rozpadły i zmieniły się w proch. Mój róg był straszny. Wyglądał jak dusza przeobrażona w kamień. Od tej pory w demona zmieniam się każdej nocy i nie mogę nad nim zapanować. Zły los tego kto mnie ujrzy... Z matką uciekłyśmy, ale wiem że mój ojciec nigdy się nie poddaje. Matkę razem ze mną, przyjęła do stada Milka.
Na razie nikt nie wie o mojej historii ani o nocnej przemianie.
Rodzina: matka - Centopia, ojciec - nawet boje się wymówić to imię
Zdolności: teleportacja, czytanie w myślach, kamuflaż, wytwarzanie pola siłowego, MEGA szybkość
Żywioł: czarny piasek mgła/dym, śmierć, noc
Lubi: biegać, marzyć, walczyć, swojego towarzysza
Nie lubi: ojca, źrebaków, rozgadanych koni, ludzi, strachu
Cecha szczególna: pod kopytami pojawia się czarny piach
Najlepszy przyjaciel: narazie nie
Partner: brak
Potomstwo: brak
Login: blanka321 ( Howrse )

-
Imię: Cobea
Wiek: Sama ona nie wie, ale wiecznie młoda.
Płeć: klacz
Ranga: zielarka/szamanka
Charakter: Cobea jest specyficzną klaczą. Nie jest do końca koniem, gdyż narodziła się dzięki magii. Cobea jest zazwyczaj spokojna. Lubi towarzystwo, ale nie przeszkadza jej samotność. Z jednej strony miła itp. lecz po tą przykrywką istnieje uparty i wojowniczy charakterek. Jest pomocna i tajemnicza. Taki jakby uparty filozof - marzyciel. Klacz bardzo dobrze zna się na ziołach, i innych ''szamańskich'' rzeczach. 
Historia: Cobea nie urodziła się lecz powstała. Jej właścicielka gdy była mała, marzyła o koniu, lecz jej ojciec stanowczo powiedział ''NIE''. Nie wiadomo jak miała na imię, ani jak do końca wyglądała dziewczynka. Przede wszystkim chodziło o to, że właścicielka miała... zabawkę. Tak, zabawkę. Był to mała drewniany konik, który z pewnością zmieściłby się do kieszeni, gdy dziewczyna dorosła, uciekła od ojca. Nie wiem z jakiego powodu, ale w każdym razie uciekła. Znalazła drugi dom w lesie. Cichym, tajemniczym lesie. Zaczęła zbierać zioła, rozmawiać ze zwierzętami. Pewnego dnia, gdy była już wtajemniczona w... eee... ''szamaństwie''? Spojrzała na swoją zabawkę z dzieciństwa.
Wzięła go, coś wymamrotała i dmuchnęła. Z figurki wyłoniła się smukła galopująca sylwetka konia. Wiatr pognał z duchem Cobey do jaskini znajdującej się pod wodą. Tam się zrodziła i tam jest jej dom. Nieświadoma klacz swojej historii spotkała Milkę, która zaprosiła ją do stada.
Rodzina: Nie ma, chyba że można zaliczyć jej właścicielkę.
Zdolności: hipnoza, pobieranie mocy od innych na krótki czas, kamuflaż; reszta: nieodkryta
Żywioł: woda, ziemia, dusza, magia
Lubi: naturę, ciszę, myśleć, biegać
Nie lubi: hałasu, złości, ognia,
Cecha szczególna: biała maska, czaszki wplątane w grzywę
Najlepszy przyjaciel: Chciałaby mieć.
Partner: Brak
Potomstwo: Brak
Login: blanka321

Neride
-
Imię: Neride, zwana Neri
Wiek: Ach, dość młoda.
Płeć: klacz
Ranga: źrebak
Charakter: Neride jest z pozoru cicha, grzeczna i delikatna, ale w towarzystwie matki, Blackey i paru innych, zaufanych osób się otwiera. Jest wtedy bardzo rozbrykana i radosna, ledwo da się ją uspokoić. Często psoci, jest z nią bardzo dużo kłopotu. Inteligentna, jak na źrebię, wygadana, nie wyda sekretów, nie zawiera łatwo przyjaźni, ufa tylko wybranym. 
Historia: Urodzona w stadzie. W pewien sposób. 
Rodzina: matka - Iris; ojciec - wolicie nie wiedzieć, nikt ze stada. I uwierzcie, wolelibyście go nie poznać. 
Zdolności: Neri jeszcze nie odkryła w pełni swoich zdolności. Nie wiadomo jeszcze, do czego jest zdolna. A umiejętności, które już odkryła, to:
- teleportacja, jeszcze w pełni nie rozwinięta
- czarowanie pieśnią, po matce. Neri ma też bardzo ładny głos. 
- uzdrawianie siebie, mała dowiedziała się tego przez przypadek 
- lewitowanie, powoli, małymi kroczkami się tego nauczyła. Jest to chwilowo najbardziej rozwinięta zdolność klaczki.
Żywioł: chaos - matka miała ogień, ojciec, jeśli można go tak nazwać, miał mrok. Oto,co z tego powstało.
Lubi: zabawę, bieganie, czarowanie, lewitowanie i powoli, powoli, czytanie
Nie lubi: osób, które uważają, że wiedzą wszystko najlepiej
Wygląd: Jest to gniada klacz, mająca podpalane nogi i końce uszu, jak i chrapy. Ma dwie białe pręgi na zadzie, są to blizny. Ma nietypowe czerwone oczy, wyglądające jak diamenty. Ogon jest koloru czarnego, sięga niemal do ziemi. Grzywa jest przycięta na ,,irokeza". Na głowie ma kremowe rogi. Dwa. Ma chwilowo coś około metra w kłębie i wciąż rośnie. Szczupła, z długimi nogami. Ma wyjątkową urodę. Nie jest piękna. Jest wyjątkowa. 
Najlepszy przyjaciel: Lubi Blackey, Iris i zaczyna lubić Bryzę. 
Partner: jest to jeszcze źrebię 
Potomstwo: jest to jeszcze źrebię 
Login: Paula242

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.