środa, 11 października 2017

Od Mornina Cd. Breeze Fire

- Czemu ja jestem w tej Radzie? - zapytała klacz spoglądając na mnie z nadzieją.
Nadzieją, że znam odpowiedź na to pytanie.
- Nie wiem - odpowiedziałem szczerze.
- Kto zatem by wiedział? - spytała.
- Myślę, że Spartan, lecz z tego co widziałem w najlepszym nastroju nie jest - odparłem.
- Widziałam. Lepiej nie ryzykować.
- Racja - przytaknąłem. - Ale możemy zaczekać aż będzie w lepszym nastroju i na radzie go o to zapytać - zaproponowałem. - No chyba, że zależy ci na szybkiej odpowiedzi. Wtedy wiesz do kogo trzeba się zwrócić.
< Breeze Fire? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.