niedziela, 1 października 2017

Od Melike Cd. Aria'ne

- Czy jest taka pasja? - powtórzyła pytanie widząc, że nie reaguję.
- Nie wiem, ale może - odpowiedziałam nie chcąc ją rozczarować odpowiedzią, że tego pasją nazwać nie można. 
Tak przynajmniej mi się wydawało. Aria była wyjątkowym charakterem źrebaka jakiego jeszcze w swoim krótkim życiu nie poznałam. To wcale nie było złe, że miała tyle pytań i nie bała się je zadawać. Była ciekawa świata. Takie to wyrosną na mądre, magiczne konie. Może i Aria była jeszcze źrebakiem to ja już widziałam to w jej brązowych oczach.
< Aria'ne? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.