poniedziałek, 2 października 2017

Od Blackey cd. Iris

Me ślepca zwęziły się, tworząc wąskie krechy, a wyblakłe źrenice śledziły spadającą Iris. Nozdrza me rozdęły się, jakby napchane wiatrem, a ogłuszający wrzask frustracji poniósł się po mej gardzieli. Łypnęła z lekką wątpliwością na ziemię, a me stare kości zagruchotały pod łuskami. Wygięłam swą szyję, któraż to piekła mnie niemiłosiernie, po czym całą swą sylwetką runęłam wraz z Iris ku przepaści. Me skrzydła niemalże automatycznie przyległy do sylwetki, która aż parała czarną magią. W mej duszy buzowało coś, com myślałam, iż już dawnom zanikło. Wolność. Wicher miótł mój ostry pysk, lecz jam, niestrudzenie zmierzałam ku klaczy. Rozdziawiłam swą paszczę, a me zębiska przecięły powietrze, tryskając wkoło lepką śliną. 
- Iriiisss! - wycharczałam, drąc swe struny głosowe.
Ziemia zbliżałam się doń, z niemalże zabójczą szybkością, lecz ja będę szybsza. Ma dusza wręcz krzyczała w mej piersi, jakby chcąc się wyrwać, lecz śmię twierdzić, iż na tenże cyn, jej nie pozwolę. 
127 stóp.
100 stóp.
Wygięłam swą posturę, niemalże chwytając klacz za ogon.
70 stóp.
Me ślepca dostrzegły karmelowe oczęta klaczy.
50 stóp.
- Iris! - mójże wrzask przeciął głuszę, napełnioną adrenaliną.
30 stóp.
Ostatkiem sił, kiedy skrzydła poczęły mnie ciążyć, a mięśnie palić, zrównałam swój pysk z łbem Iris. Łypnęłam swymi pustymi ślepcami w kasztanową towarzyszkę, po czym rozpostarłam swe ogromne, gadzie skrzydliska.
20 stóp.
Owinąwszy je wokół sylwetki mej Iris, zacisnęłam je, kuląc je do piersi. Moja Iris będzie przynajmniej cała.
10 stóp.
Spojrzawszy ostatkiem swych sił na ziemię, zacisnęłam swe białe ślepia, czekając na ból. Me plecy zaryły z przerażającym impetem o gołą ziemię, wzbijając w powietrze tumany kurzu tudzież odłamków skał, a ogromny wstrząs uderzył w mą czaszkę, niczym solidny pocisk. 
Ziemia się rozstąpi…
… Lecz w swym czasie…
… Wtem wyjdzie tytan…
… Przypomniawszy o Atlasie…
Ciemność.
< Iris? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.