niedziela, 1 października 2017

Od Aria'ne Cd. Iris

- Jaaaaaaaa sobie biegam po łące - powiedziałam szukając jakiejś sensownej wymówki. 
Klacz popatrzyła na mnie karcąco, zapewne wiedząc, że kłamie. Ups.
- Nie kłam - wycedziła zimno klacz.
- Ja... szukam zabawy i towarzystwa mam tak codziennie - odpowiedziałam.
- Świetnie. To rób to beze mnie - odpowiedziała, a mi zrobiło się przykro. Co ja jej takiego zrobiłam?!
- Proszę pani, dlaczego jest pani na mnie zła? - zapytałam cicho.
- Bo jestem - odpowiedziała. No cóż. 
- Jakie kwiatki lubi pani najbardziej? - zapytałam.
< Iris? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.