poniedziałek, 18 września 2017

Od Sognare cd Ravena

– Ymh! A jak ci się żyje w stadzie?  Znasz już dobrze tereny? Mi Milka nie pozwala na niektóre wchodzić, chociaż lubię te niebezpieczne. Szczególnie, jak jest w nich lód! Ale jak dorosnę, to będę chodzić na nie i nie będę musiała jej słuchać.
Ogier uśmiechnął się delikatnie. Nie byłam w stanie stwierdzić, czy było to wymuszone.
– Będziesz musiała, bo jest przywódczynią...
– E tam! Nigdy się nikogo nie słuchałam i wątpię, żebym zaczęła! Może zamieszkam na jakiś opuszczonych, śnieżnych terenach? Są tu takie? Wiesz może?
Ogier nie wyglądał, jakby chciał mi zdradzać takie informacje, więc zadałam inne pytanie.
–  Widziałeś może Drax'a? To taki granatowy ogier z dwoma pasami na grzywie.
Martwiłam się o przyjaciela, bo zniknął przed miesiącem.


< Raven? C: >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.