czwartek, 14 września 2017

Od Ravena Cd. Iris

- Raven, otwieraj! - usłyszałem znowu ten cudowny głos. 
- Otworzę, czy nie otworzę i tak ucieknę! - krzyknąłem.
- Radzę Ci, otwórz bo wyważę te drzwi!
Milczałem.
- 3! 2! 1! - usłyszałem a potem tylko...
*BUM!!!!* 
Drzwi bezbronnie roztrzaskały się o podłogę. Ujrzałem Iris. Jeszcze piękniejszą niż zwykle. Blask księżyca odbijał się od części sierści. Dzięki temu białe części ciała klaczy wyglądały niczym srebro. Klacz patrzyła mi prosto w moje ciemne oczy. Dyszała. Uciec? Stać? Użyć magii?
< Iris? Sory że króciutkie =< >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.