poniedziałek, 4 września 2017

Od Milki Cd. Iris

- Zielarkę.... zielarkę... - powtarzałam próbując sobie przypomnieć, czy w stadzie znajduje się osoba pełniąca taka funkcje.
Oczywiście chodziło mi tu o te, które już powróciły z swoich wakacji. Kojarzyłam jedynie, że dwie klacze w stadzie były zielarkami. Jednym z nich była chyba Costa, lecz ta nie powróciła jeszcze ze swoich długich wakacji. Drugą zaś Karvadia, która tajemniczo zniknęła pewnego dnia.
- Nie, nie mamy takiej - odpowiedziałam w końcu klaczy, gdy w ten przypomniałam sobie o Jarzębince. - Ale myślę, że w tym może ci pomóc nawet szamanka. Mamy taką jedną w stadzie. Zwie się Jarzębinka. 
< Iris? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.