poniedziałek, 18 września 2017

Od Iris Cd. Milka

Patrzyłam na klacz osłupiała. Nie. Nie może wyjść, dopóki mi nie odpowie. Nie może. Nie ma prawa.
- Zostań - powiedziałam cicho. 
Klacz zatrzymała się i odwróciła łeb w moją stronę. W jej spojrzeniu była... rezygnacja. Miałam nadzieję, że Milka odpowie mi na moje pytanie. Wzięłam więc głęboki wdech i spojrzałam na Milkę. 
- Milko? - zapytałam.
- Tak? 
- Kogo ci przypominam? - powiedziałam. - Odpowiedz - po chwili zastanowienia dorzuciłam jeszcze. - Proszę.
< Milko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.