czwartek, 14 września 2017

Od Iris Cd. Milka

- Ni ci nie powiem - cofnęłam uszy do tyłu. 
Tak jak Milka, myślałam kiedyś, że ogień dostałam po przekroczeniu terenu stada, ale tak nie było. Ogień, Płomień był we mnie od zawsze. Płonął nawet wtedy, gdy w niego wątpiłam.
- Iris... - klacz jakby się zawahała, ale kontynuowała.- Muszę wiedzieć. 
- Pytaj. Nie gwarantuję, że ci odpowiem, ale pytaj. 
- Od kiedy masz moc ognia?
- Kolejne pytanie - odpowiedziałam, a Milka westchnęła.
- Dlaczego w tak młodym wieku postanowiłaś zostać wojownikiem?
Uśmiechęłam się kącikiem ust.
- Po potrzebowałam odreagować.
-Aha... - widać było, że Milka się nad czymś zastanawia.
- Nad czym myślisz? - zapytałam zmęczona.
< Milko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.