poniedziałek, 18 września 2017

Od Aria'Ne Cd. Milka

- To chodźmy - odpowiedziałam z uśmiechem.
Na pysk klaczy też wpełzną uśmiech. Gdy szłyśmy korytarzem, z jednej komnaty wyszła gniada klacz w zielonej pelerynie. Spojrzałam na klacz dużymi błękitnymi oczami. 
- Milko, kto to jest? - zapytała gniadoszka.
- Och, Iris... to jest nowa klaczka w stadzie. 
- Mam na imię Aria'Ne. Miło mi cię poznać... - zawahałam się chwilę - Iris.
- Och, mi też - odpowiedziała sarkastycznie Iris. 
- To, może my już pójdziemy, mamy sprawę do załatwienia - powiedziała Milka.
- Pani Milko, długo jeszcze będziemy iść? -zapytałam.
- Jeszcze chwilkę - powiedziała i wysłała przepraszający uśmiech do Iris.
- A ta chwilka ile trwa? - zapytałam z zniecierpliwieniem.
< Pani Milko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.