środa, 30 sierpnia 2017

Od Mornina Cd. Breeze Fire

- Mam do ciebie prośbę - zaczęła niepewnie. - Mógłbyś mi… Opowiedzieć o waszym spotkaniu? Jak widziałeś, spóźniłam się. Nie dostałam listu.
- Właśnie to zauważyłem - odparłem chłodno. - Co chciałabyś wiedzieć? - mimo to uznałem, że nie mogę być dla niej nie miły.
Chociażby ze względu na to, że obaj należeliśmy do rady. Spartan raczej by mi tego nie wybaczył. Nie moja wina, że nie przepadałem za towarzystwem spóźnialskich klacz. Przypominały mi one o pewnej ukochanej osobie, którą straciłem. To wciąż bolało. W mym przypadku czas nie wyleczył tej rany.
- Na spotkaniu na razie były ustalane rangi, lecz na początku Spartan mówił nam po co w ogóle powstała rada - powiedziałem.
< Breeze Fire? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.