niedziela, 13 sierpnia 2017

Od Milki Cd. Sognare

Wilki już dawno nie zapuszczały się tak bardzo w tereny naszego stada. Nie aż tak do praktycznie jego centrum - zamku miejscu, gdzie o tej porze przebywała znaczna większość członków, towarzyszów i smoków. Zdarzało się, że można je było zobaczyć na granicach, czy choćby bardziej mrocznych miejscach, lasach, a także jaskiniach - ale nigdy jeszcze żaden z nich nie dotarł tak daleko. Nie sądziłam by był to jeden przedstawiciel watahy. Wroga nam wataha raczej nie byłaby na tyle niemądra, a samotny wilk nie ryzykował wiedząc, że nie wygra - co innego atak watahy. Choć z początku wydawało mi się, że to jakiś samotnik gdzieś w oddali, to szybko przekonałam się że bardzo się w tej kwestii pomyliłam. Jakoś udało nam się uciec i znaleźć blisko murów zamku, jednak mimo słabego punktu watahy jakim była woda - nie mogłyśmy czuć się bezpiecznie po drugiej stronie rzeki. Musiałyśmy dotrzeć do zamku i wezwać pomoc by nic nikomu się nie stało. Była noc. Wilki wybrały dobrą porę. Mimo, że ja również byłam zaskoczona odkryciem tego, że Sognare ma niewidzialne skrzydła to nie było czasu na dokładniejszą analizę tego.
- Musimy uciekać - zwróciłam się do kotki i klaczki. - Nie jesteśmy tu bezpieczne - dodałam.
- Ale przecież one są tak dziwne, że boją się jakiejkolwiek wody. Nie przedostaną się na drugą stronę - odezwała się zdziwiona Zosia.
- To tylko kwestia czasu - machnęłam kopytem. - Może i nie jest to cała wataha, dobrze nie widzę w mroku, ale lepiej żeby zajęli się nimi wojownicy. Nie chcę by komuś coś się stało tej nocy.
- Nawet Sognare? - zapytała Zosia uśmiechając się niewinnie.
- Nie chcę by stało się cokolwiek nikomu Zosiu, nawet jej - odpowiedziałam.
< Sognare? Sorry, że musiałaś tyle czekać na odpis ;/ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.