czwartek, 31 sierpnia 2017

Od Ashley cd. Raven

Przechadzam się po obrzeżach stada i wpatruję się raz po raz w śliczne kwiaty, które w przeciwieństwie do nas, nie boją się ciemności, które czają się po drugiej stronie. Czasem ta "druga strona" przypomina mi jedną z krain, które występują w baśni, gdzie dobre królestwo graniczy z tym złym, lecz zawsze znajdzie się śmiałek, które je przekroczy. Staję pod wierzbą, a jej wiszące gałązki zaplątują się w mój róg, który rozjaśnia je niebieskawym światłem. Wbijam swoje skrzące się oczka w ciemność rzucaną przez cienie i wdycham zapach trawy. Tutaj już pory roku nie działają, a dzicz jednak panuje nad granicami stada. Nowe terytorium, myślę w swej główce. Jako ja, strażniczka sekretów, mam obowiązek szukać terenów oraz tajemnic naszych ziem, lecz teraz mam ochotę nacieszyć się tą beztroską chwilą, gdzie czuję życie głęboko w ziemi. Moje oczęta bacznie obserwują granicę stada. W głębi mojego serducha mam nadzieję, że tam, gdzieś w tych mrocznych krzakach pałających życiem, wyskoczy jakaś ciekawa zmora, której sekrety mogłabym poznać. Dobrze zdaję sobie sprawę, że pragnę przygód, mimo iż są niebezpieczne. Mój róg nagle zaczyna jarzyć się większym blaskiem, a ja podskakuję na widok jakiegoś konia, który niespodziewanie wbija swój wzrok w mroczny las, teren wrogów. Wystawia jedną nogę do przodu, po czym powoli przemieszcza się na drugą stronę. Wciągam głośno powietrze. Jako strażniczka powinnam zareagować. Stąpam cichutko po trawie, niesłyszalna. I śledzę ruchy ogiera z odległości. Kiedy ten stawia kopytko na drugiej stronie, krzyczę:
- Stój! Co ty robisz!?
Kary ogier odwraca się do mnie i wbija we mnie wzrok, uśmiechając się dziarsko.
< Raven? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.