niedziela, 23 lipca 2017

Od Verony Cd. Breeze Fire

Byłam zdezorientowana. Nie wiedziałam, co się tu właśnie stało. Ciągle się trzęsłam to z przerażenia, to z zimna. Prze mną stała już tylko Breeze. Nie wiedziałam co dokładnie stało się z demo nicą, ale na szczęście, jej już nie było. Chciałam wstać, aby podziękować klaczy za ratunek, ale nie umiałam. Nie umiałam ruszać nogami. Najwidoczniej, kiedy straciłam przytomność, musiała użyć jednego z tych jej zaklęć z ,,Czarnej Księgi’’. Powiedziałam Breeze, że nie umiem wstać. Ona zaś odparła, że mi pomoże. Byłam jej wdzięczna za uratowanie mi życia, ale ratując mnie, mogła narazić i swoje życie. Breeze nie wiedziała, do czego Nasari jest zdolna. Jej moc jest silniejsza, niż moc samego Lucyfera. Bałam się, że tym zdarzeniem naraziłam na niebezpieczeństwo całe stado. Kiedy demon jest wściekły i chce zemsty, NIKT nie jest w stanie go zatrzymać. Jakimś cudem odzyskałam czucie w nogach, i po kilku godzinach byłyśmy już w zamku. Breeze odprowadziła mnie do komnaty, w której ktoś był. Nie było nikogo widać, ale wyczuwałam jego obecność. Breeze udała się do Milki, a ja zostałam sama z nim. Wiedziałam kto to był. To wspomniany przedtem przez Nasari Ronwe. Powiedziałam mu, że wiem że tu jest. Zamieniłam z nim kilka słów, on opowiedział mi, co dzieje się w Askalonie, o Nasari, nic nie mówił, ale przybył tu z jej powodu. Wiedział, że będzie chciała się zemścić. Chciał ją powstrzymać, ale nie zdążył. W każdym razie, pytał się ,,co z nami ? ‘’ Szczerze, nie wiedziałam, co mu odpowiedzieć, bo wpadł mi w oko pewien ogier . Na końcu wymusił ode mnie jeden ale długi i namiętny pocałunek a potem odszedł. Nie wiedziałam co o tym myśleć, ale postanowiłam położyć się i zasnęłam. To był bardzo wyczerpujący dzień.
< Breeze? Wiem cholernie długo mnie nie było ale no cóż… wybaczysz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.