niedziela, 23 lipca 2017

Od Dapagos Cd. Sombra

- Evil, nie rób tego! - krzyknęłam zauważywszy co robi smok. - Mamy go ujarzmić, a nie zabić!
Lecz mimo tych słów zwątpiłam, czy mnie posłucha. Był tak bliski zabicia stwora. Może coś mu odbiło, że tak przejął kontrolę nad sytuacją? Zastanawiałam się, czy teraz w ogóle kierował się rozumem, czy być może czymś innym jak - poczuciem głodu? W takich zimnych krainach głód odzywał się naprawdę często i był intensywniejszy. Ciepły posiłek był kuszącą propozycją. Może tym kierował się Evil? W końcu to dziwne stworzenie, którego nazwa wciąż to wylatywała mi z głowy, było żywe i zapewne ciepłe. Spuściłam wzrok bezradnie.
< Sombra? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.