sobota, 1 lipca 2017

Od Breezy Fire cd. Milka "Wyprawa"

Wamp upewnił się, że nie mam już nic do dodania i zaczął w głowie układać wszystko, co miał mi powiedzieć. Nie miałam pewności, czy mówi mi prawdę, ale może nawet kłamstwa mnie naprowadzą na właściwy trop. 
- Zacznę od samego początku - zaczął Korneliusz. - Koszmarna, w wyniku licznych buntów oraz sprzeciwów, została wygnana osobiście przez Niahomar. Wygnano ją na odległe gwiazdy w nadziei, iż nie powróci. Jednak wróciła. Myślę, że w Niebiańskim Królestwie już dawno rozpętał się chaos, w którym to bogowie planują, jak powstrzymać Koszmarną. Jednak nie wiedzą, co też ona chce uczynić… Legenda głosi, że zemści się na koniu, który ośmielił się jej wejść w drogę.
- Niahomar? - chciałam się upewnić.
- Nie, ona tylko ją wygnała, myślę, że chodzi o kogoś, kto dzielnie bronił swych ziem, kiedy chciała zaatakować.
- ,,Milka?" - pomyślałam przerażona.
- Nikt nie wie, gdzie jest owa postać, ale jedno jest pewne, Koszmarna nie odpuści i jest gotowa zawrzeć sojusz z każdym, po to żeby skończyć swoje porachunki. Nawet z człowiekiem.
< Milko? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.