piątek, 30 czerwca 2017

Od Blackey cd. Devento

Snułam się po łące pełnej żółtych tulipanów, krążąc i zastanawiając się, kiedyż to nadejdzie koniunkcja gwiazd Regor oraz QE3. Owe gwiazdy były bardzo ciekawymi przedstawicielami swego pokroju... Gdy ustawiały się pod pozycją przeciwną ku sobie, każda magiczna istota odczuwa wzrost swych magicznych umiejętności. Owe wydarzenie miałam okazję oglądać tylko piec razy, a liczyłam sobie ponad pięćdziesiąt tysięcy lat... Centaury urządzały wspaniałe wieczerze, gdzie znajdowały się rozmaite mięsa tudzież owoce oraz słodycze. Azali już jesteśmy przy ucztach... W mym żołądku rozległ się rozpaczliwy bulgot. Oj, żem dawno się tak nie zachowywała... Wtem, po drugiej stronie polany pojawił się koń. Przywykłam do utrzymywania się na uboczu, skąd mogłam mieć wgląd na przybysza, lecz on mnie już zauważył. Był równie kary jak ja, niczym noc, która rozlała się aksamitnie czarnym atramentem po pióropuszu nieba, a jego szare tudzież niebieskie w niektórych miejscach oczy połyskiwały w oprawie czarnej sierści. Nie do pominięcia były tego samego koloru, ogromne skrzydła. Automatycznie poruszyłam swymi, starając się nie wyrwać do lotu. Me ślepca bacznie obserwowały poczynania ogiera. Kroczył, a raczej biegł w mą stronę. Kiedy już znalazł się niemalże na rozpiętość dość małych, pegazich skrzydeł zatrzymał się. Mym oczywistym nawykiem było pokłonienie się, więc też zgięłam swe nogi oraz szyję, chyląc je ku dołu. Kątem swego ślepca zauważyłam, iż ogier poczyna to samo. Mę duszę wypełniło nie lada zdumienie. Postanowiłam zabrać głos.
- W owych czasach jeszcze nikt mi nie odwzajemnił pokłonu - powiedziałam wyniosłe. - Wyglądasz mi na równie mądrego oraz doświadczonego w innych wraca konia... Nie mylę się? Ach, i ostatnie pytanie, czyż jesteś swój, czy wróg? - starałam się uśmiechnąć przyjaźnie, i ku memu zdziwieniu, udało mi się.
< Ventus? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.