wtorek, 18 października 2016

Od Sky cd. Mornina

- Dobrze, że nie zapomniałeś jak się gada. - Prychnęłam.
Jednak widząc jego smutną minę, dopadły lekkie wyrzuty sumienia.
Sky, przecież doskonale go rozumiesz! Też masz uczucia!  Widziałaś setki śmierci, a jednak nadal je masz! Ogarnij się!
Wzięłam kilka głębokich wdechów, ignorując ból płuc;
- Doskonale cię rozumiem. - Westchnęłam tylko, z nudów machając rybim ogonem.
- Hm?
- Przebywałam sama przez prawie całe życie. - Wyjaśniłam niechętnie, ukrywając szczegóły.

< Dokończ Mornin >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.