środa, 5 października 2016

Od Draca CD Karvadia aris Malam

Klacz weszła do wody. Ja miałem zanurzone kopyta. Obserwując ją czułem się nieswojo. Moje myśli krążyły niespokojnie.
"Jak jest nastawiona?","Jest złym czy dobrym charakterem?" i wiele innych. W końcu zdecydowałem się zmienić swoją postać,którą dostałem za Misję od drużyny i weszłem do wody. Rozluźniłem się i starałem poczuć jakbym ją znam od zawsze.
-Jak masz na imię?
-A ty?
Postanowiłem odpuścić emocjom.
-Jestem Draco. Jak wiesz partner przywódczyni,czyli przywódca. Więcej danych po poznaniu trochę twoich.
Chodziłem po dnie wody. Zanurzyłem się i wynurzyłem naprzeciw klaczy.
-To słucham...?

<Dokończ Karvadia aris Malam>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz to opinia na temat danego opowiadania lub całego wątku. Proszę byście wyrażali swoje zdanie w max. 3 komentarzach. Każdy komentarz niezwiązany z blogiem będzie usuwany. Mile widziane pozytywne komentarze. c;

© Agata dla WioskaSzablonów z brianac37, dierat, etoile-du-nord, lo-scrigno-di-connie i tasastock.